Grupa GAVDI z ofertą w chmurze HR

Grupa GAVDI podpisała umowę o współpracy z SuccessFactors, czołowym producentem rozwiązań chmurowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Porozumienie zakłada rozszerzenie istniejącej oferty usług konsultingowych firmy GAVDI w zakresie SAP HCM o usługi związane z oprogramowaniem cloud-computing.
SuccessFactors, amerykańska spółka należąca od niedawna do SAP, jest czołowym producentem systemów do zarządzania zasobami ludzkimi w modelu cloud-computing. W ramach zawartej umowy Grupa GAVDI i firma SuccessFactors przedstawią wspólną ofertę rozwiązań chmurowych w obszarze HR, dzięki czemu GAVDI wejdzie na nowy dla siebie rynek usług w Europie. W ramach wprowadzanej oferty GAVDI zaoferuje swoim klientom nową formę rozwiązań w zakresie szeroko pojętego zarządzania rozwojem pracowników
Dostrzegamy wyraźny wzrost znaczenia rozwiązań chmurowych w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Chcemy oferować klientom oprogramowanie chmurowe zgodnie ze strategicznym podejściem firmy SAP, jednocześnie świadcząc usługi najwyższej jakości tym klientom, którzy używają zainstalowanych lokalnie rozwiązań SAP. – powiedział Søren Koppelhus, Dyrektor Generalny Grupy GAVDI.
Rozwiązania cloud to wyjątkowo perspektywiczny rynek na całym świecie, także w Polsce. Podpisana umowa daje nam możliwość wejścia w nowy obszar usług. Oszczędności finansowe, usprawnienie procesów, większa wydajność i skalowalność to tylko wybrane korzyści z przeniesienia procesów HR w chmurę. Jesteśmy przekonani, że Polscy klienci chętnie wdrożą rozwiązania cloud w obszarze zarządzania rozwojem pracowników w swoich organizacjach. – mówi Teresa Olszewska, Prezes Zarządu GAVDI Polska S.A.
Firma SuccessFactors oferuje rozwiązania do zarządzania przedsiębiorstwem, pracy zespołowej, zarządzania efektywnością i wsparcia procesów rozwoju pracowników w organizacjach każdej wielkości, z ponad 60 branż. Firma ma obecnie ponad 3500 klientów, którzy używają jej pakietu aplikacji w 35 językach w ponad 168 krajach.

Źródło: GAVDI

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top