Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017

PIRB logoWsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

4 grudnia 2018 r., Warszawa

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,

Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
 
Tematyka konferencji:
  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

loading...
loading...
loading...

Chmura dużym ułatwieniem dla młodych,...

Przenoszenie zasobów firmy do chmury jest dzisiaj jednym z kluczowych elementów cyfrowej...

Małe i średnie firmy coraz częstszym celem...

Cyberprzestępczość jest równie dużym zagrożeniem dla korporacji, jak i małych oraz średnich firm....

Internet rzeczy rośnie w tempie 30 proc....

W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do...

Procesowy ERP w firmie Danstoker

Procesowy ERP w firmie Danstoker

ODL

Show Panel
Liderzy Produkcji 2018
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
erpframe
Show Panel
  • eqsystembaner
  • snt button 250