1C International1C:Drive

(1C International)

1C:Drive to jednolite rozwiązanie typu ERP do zarządzania produkcją, zamówieniami, sprzedażą i zapasami za pośrednictwem skonsolidowanego pulpitu.
 

 
Ogólny opis systemu:
1C:Drive – elastyczne i jednocześnie kompletne rozwiązanie ERP dla przedsiębiorstw różnej wielkości i z różnych branż. 1С:Drive jest dostępny lokalnie i w chmurze. Wdrożenie systemy trwa 2 – 12 tygodni z pełną funkcjonalnością ERP i dopasowane do budżetu małej lub średniej firmy.

Dedykowane branże:
  • Produkcja mebli, tekstyliów, wyrobów metalowych, żywności, napojów, maszyn i urządzeń
  • Sprzedaż & Dystrybucja
  • Usługi


Docelowy użytkownik:

Przedsiębiorstwa z sektora produkcji, sprzedaży, dystrybucji i usług


Ilość zrealizowanych wdrożeń:
 230


Preferowane platformy bazodanowe:

PostgreSQL, MS SQL Server, IBM DB2, Oracle Database


Opisy modułów:
Produkcja ( Całościowe zarządzanie cyklem życia produkcji - od tworzenia i śledzenia zamówień po analizę kosztów dla każdego produktu. Możliwość integracji z dowolnym rozwiązaniem IT lub sprzętem obsługującym elastyczny protokół wymiany danych, w tym system CAD, MES, TMS i WMS.

Wsparcie produkcji o różnej złożoności (w tym wieloetapowej) i różnych typach: produkcja na zamówienie, projektowa, masowa itd Planowanie produkcji w czasie rzeczywistym na podstawie aktualnych danych o obciążeniu roboczym, dostępności surowców, trendach sprzedaży itp. Kontrola kosztów i marży na każdym etapie łańcucha produkcyjnego, dla każdego produktu. Możliwość dostosowania do niestandardowych/szybko zmieniających się procesów produkcyjnych w celu zapewnienia indywidualnego podejścia do Państwa biznesu)

  • Planowanie & kontrola procesów produkcyjnych
  • Dysponowanie produkcją 
  • Składanie zamówień produkcyjnych
  • Ewidencja wyrobów gotowych.
  • Śledzenie ogólnych kosztów produkcji
  • Analiza kosztów sprzedanych towarów

Magazyn & Inwentaryzacja

  • Rejestracja ruchów magazynowych
  • Rezerwacje zapasów
  • Przeprowadzenie inwentaryzacji
  • Monitorowanie dostępnych stanów magazynowych
  • Obsługa towarów o złożonych parametrach
  • Analiza przebiegu zapasów

Marketing & CRM

  • Prowadzenie profilu klienta
  • Zarządzanie leadami
  • Planowanie działań marketingowych
  • Analiza pipeline i lejków sprzedażowych

Sprzedaż & Zakup

  • Planowanie celów sprzedaży
  • Wykaz cen
  • Ustalanie cen i rabatów
  • Rejestrowanie zamówień sprzedaży
  • Wystawianie faktur handlowych i podatkowych
  • Śledzenie wysyłki, dostawy i fakturowania
  • Obliczenie najkorzystniejszej oferty cenowej
  • Analityka należności
  • Plan zapotrzebowania
  • Plan zapotrzebowania
  • Zarządzanie zleceniami
  • Analiza cen dostawców
  • Składanie zamówień
  • Rejestrowanie faktur dostawców
  • Analizowanie zobowiązań

Rachunkowość & Finanse

  • Zarządzanie kontami księgi głównej (GL)
  • Obsługa wielu walut
  • Uzgadnianie kont bankowych

Planowanie & Analityka

  • Dostęp do 100+ standardowych raportów
  • Ustawianie raportów
  • Obsługa wielu podmiotów prawnych
  • Zarządzanie procesami obsługi płatności
  • Rejestracja i przetwarzanie zleceń na wykonanie prac
  • Zarządzanie wnioskami o autoryzację zwrotu materiałów (RMA)

Czas wdrożenia:
od 2 tygodni do roku

Wymagania techniczne:Wsparcie dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych i formatów baz danych - Linux, Windows, Mac OS, PostgreSQL, MS SQL Server, IBM DB2, Oracle Database.

MS Windows XP / Vista / 7/ 8/ 10

Intel Pentium Celeron 1800 MHz, RAM 256MB, dysk twardy 40+GB, CD-ROM, karta graficzna SVGA.


PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top