Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że Anticimex, globalna firma z branży zwalczania szkodników, wdrożyła rozwiązanie IFS IoT Business Connector™ w celu przekształcenia danych IoT pochodzących z pułapek elektronicznych w predykcyjne działania serwisowe obsługiwane przez system IFS Applications™.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Priorytetem globalnej firmy Anticimex, która zatrudnia ponad 4000 pracowników w 17 krajach, jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Firma opracowała koncepcję Anticimex SMART — połączone z internetem elektroniczne pułapki, które automatycznie zgłaszają ruch, schwytanie szkodnika, a nawet dane, takie jak poziom naładowania akumulatora. Obecnie na świecie działa ponad 20 000 pułapek SMART firmy Anticimex.

Aby dodatkowo wspomóc obsługę klienta, firma Anticimex wdrożyła rozwiązanie IFS IoT Business Connector, które łączy dane pochodzące z pułapek (i przeanalizowane w chmurowym środowisku obliczeniowym Microsoft Azure) w działania podejmowane przez system IFS Applications. We wstępnej fazie wdrożeniowej pomyślnie połączono prawie 3000 elektronicznych pułapek firmy Anticimex na terenie Finlandii.

System IFS Applications informuje o potrzebie wysłania technika przeprowadzającego serwis pułapki np. w przypadku niskiego poziomu naładowania akumulatora pułapki lub zapełnienia pojemników na schwytane szkodniki. Dzięki zastosowaniu rozwiązania IFS IoT Business Connector cały proces przebiega w pełni automatycznie, umożliwiając firmie Anticimex podejmowanie natychmiastowych działań, gdy tylko rozwiązanie IoT zaraportuje nadchodzącą potrzebę przeprowadzenia prac serwisowych. Rezultatem takiego podejścia jest lepsza obsługa klienta i poprawa terminowości świadczonych usług.

Następnym krokiem będzie wdrożenie rozwiązania IFS IoT Business Connector w innych krajach, w celu wsparcia rozwijającej się inicjatywy Anticimex SMART, jak również wdrożenie rozwiązania IFS Harmonogramowanie Prac w Terenie w celu optymalizacji harmonogramów i tras dojazdów serwisantów. Dzięki temu poziom świadczonych usług wzrośnie jeszcze bardziej.
To prawdziwa transformacja cyfrowa firmy Anticimex. Widzimy ogromny potencjał zastosowania internetu rzeczy w inteligentnych rozwiązaniach do walki ze szkodnikami. Umożliwia on świadczenie usług na poziomie premium przy jednoczesnej oszczędności czasu, pieniędzy i dbałości o środowisko — powiedział Daniel Spahr, dyrektor ds. IT w firmie Anticimex. Zasilając system IFS Applications danymi gromadzonymi przez rozwiązanie IFS IoT Business Connector, możemy o wiele szybciej odpowiadać na potrzeby serwisowe, a nawet proaktywnie zapobiegać problemom, które mogłyby pojawić się w przyszłości.
Dan Matthews, CTO w korporacji IFS, dodał:
Projekt Anticimex to znakomity przykład tego, jak firma IFS pomaga klientom rozwijać rozwiązanie IoT umożliwiające im nie tylko gromadzenie i analizowanie danych pochodzących z internetu rzeczy, ale również automatyczne podejmowanie odpowiednich, opartych na zgromadzonych danych działań, w celu utworzenia organizacji bardziej zorientowanej na usługi i działającej w bardziej ekonomiczny sposób.
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top