Platforma Oracle Social Cloud bogatsza o nowe możliwości

ORACLEFirma Oracle udostępniła w ramach usług Social Relationship Management (SRM), wchodzącej w skład platformy Oracle Social Cloud, innowacyjne, nowe środowisko robocze Social Station, które pomaga przedsiębiorstwom wzbogacić sposób prowadzenia działalności biznesowej o mechanizmy społecznościowe.


 
Dzięki zaawansowanemu, lecz intuicyjnemu interfejsowi środowisko Social Station zapewnia atrakcyjną obsługę użytkowników, zwiększając ich produktywność oraz ułatwiając im osiąganie celów społecznościowych. Aby ułatwić użytkownikom szybkie tworzenie i konfigurowanie własnych obszarów roboczych, środowisko Social Station udostępnia funkcję „przeciągnij i upuść”, która pozwala użytkownikom personalizować tworzone obszary robocze poprzez dodawanie do nich wybranych modułów społecznościowych.

Moduł Custom Analytics umożliwia łączenie w różnych układach ponad 120 wskaźników z tysiącami możliwych do dostosowania opcji raportowania, dzięki czemu użytkownicy mogą dostosowywać wgląd w dane społecznościowe do własnych potrzeb oraz uzyskiwać dostęp do stale aktualizowanych danych, aby na bieżąco oceniać sytuację.

Moduł Custom Analytics oferuje także możliwości udostępniania jednym kliknięciem oraz funkcję dodawania adnotacji, co znacznie usprawnia wymianę informacji i współpracy pomiędzy zespołami, działami i członkami kierownictwa.

Funkcje do równoczesnego wyświetlania na ekranie wielu widoków zapewniają jeszcze lepszy wgląd w dane społecznościowe, oferując użytkownikom możliwości elastycznego monitorowania konwersacji pod kątem konkretnych sieci, strumieni, wskaźników, rodzajów wykresów, zakresów danych i przedziałów czasowych.

Środowisko Social Station zawiera także moduł Enhanced Calendar, który zapewnia przejrzystą ilustrację graficzną treści, postów, sieci i widoków, ułatwiając użytkownikom efektywne interpretowanie informacji i przełączanie się między różnymi funkcjami i widokami.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top