Oracle wyposaża swoje aplikacje chmurowe w sztuczną inteligencję

ORACLEFirma Oracle zaprezentowała nowe aplikacje wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI), przeznaczone dla specjalistów z dziedziny finansów, kadr, łańcucha dostaw, produkcji, handlu, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Nowe adaptacyjne aplikacje inteligentne Oracle (Adaptive Intelligent Apps) zostały wbudowane w dotychczasowe aplikacje Oracle Cloud. W ten sposób powstały najbardziej zaawansowane w branży nowoczesne aplikacje biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Dzięki nowym adaptacyjnym aplikacjom inteligentnym użytkownicy biznesowi z całego przedsiębiorstwa mogą szybko i łatwo czerpać korzyści z najnowszych technologii w zakresie sztucznej inteligencji — powiedział Steve Miranda, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. Aby to umożliwić, wyeliminowaliśmy konieczność dalszych integracji i wbudowaliśmy funkcje sztucznej inteligencji w aplikacje Oracle Cloud. Nowe funkcje AI łączą dane przedsiębiorstwa i dane stron trzecich z zaawansowanymi funkcjami automatycznego uczenia oraz zaawansowanymi mechanizmami decyzyjnymi. W ten sposób powstały najbardziej zaawansowane w branży nowoczesne aplikacje biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję.
Nowe adaptacyjne aplikacje inteligentne Oracle zostały włączone do usług Oracle Enterprise Resource Planning Cloud, Oracle Human Capital Management Cloud, Oracle Supply Chain Management Cloud i Oracle Customer Experience Cloud.
  • Specjaliści ds. finansów i zaopatrzenia: Nowe funkcje wykorzystujące AI pomagają usprawnić procesy finansowe i wymagania technologiczne, obniżyć koszty, unowocześnić działalność i zwiększyć współpracę. Analizując dane dotyczące dotychczasowych trendów i ryzyka biznesowego, specjaliści ds. finansów i zaopatrzenia mogą określać stawki rabatów, optymalizować przepływy pieniężne oraz zapewnić równowagę pomiędzy kupującymi a dostawcami. Mogą tworzyć obszerniejsze profile dostawców oraz udostępniać zoptymalizowane warunki płatności w czasie rzeczywistym. Funkcje AI pomagają również zoptymalizować kapitał obrotowy dzięki wybieraniu najlepszych warunków i zniżek od dostawców oraz budować relacje z dostawcami oparte na zaufaniu, które owocują lepszymi kontaktami.
  • Specjaliści ds. kadr: Nowe funkcje wykorzystujące AI pomagają usprawnić zarządzanie kompetencjami, czerpać szerszą wiedzę o pracownikach oraz zwiększyć wydajność operacyjną. Wykorzystując technologie wyszukiwania w języku naturalnym oraz uczenia głębokiego do analizy CV i tworzenia ogłoszeń o pracę, specjaliści ds. kadr mogą wyszukiwać najlepszych kandydatów. Mogą również określać prawdopodobieństwo sukcesu i długoterminowego zatrzymania pracownika na podstawie informacji o wcześniejszych rekrutacjach i bieżących wskaźników kadrowych, takich jak osiągnięcia sprzedażowe czy ocena wydajności.
  • Specjaliści ds. łańcucha dostaw: Za pomocą nowych funkcji wykorzystujących AI przedsiębiorstwa mogą przekształcić tradycyjne systemy łańcuchów dostaw, tak aby były one dynamiczne, wydajne, inteligentne i autonomiczne. Funkcje aplikacji Oracle Supply Chain IoT umożliwiają specjalistom ds. łańcucha dostaw zarządzanie informacjami płynącymi ze źródeł wielkich zbiorów danych, takich jak sprzęt podłączony do Internetu, oraz podejmowanie odpowiednich działań na ich podstawie. Za pomocą technologii analizy predykcyjnej i automatycznego uczenia aplikacje te wykrywają i analizują kluczowe sygnały pochodzące z urządzeń, a następnie podejmują na ich podstawie odpowiednie działania. Funkcje oparte na AI mogą przekształcić sposób zarządzania łańcuchem dostaw — niezależnie od tego, czy chodzi o przewidywanie awarii maszyn i zapobieganie im, automatyczne wykrywanie optymalnych sposobów na segmentację danych planistycznych czy automatyczne dostrajanie mechanizmów planowania.
  • Specjaliści ds. produkcji: Nowe funkcje wykorzystujące AI pomagają przedsiębiorstwom osiągać cele produkcyjne dzięki sprawniejszemu zarządzaniu produkcją dyskretną i procesową. Nowe funkcje pozwalają wprowadzać udoskonalenia w zakładach poprzez pokazanie, w jaki sposób w połączonej fabryce wykrywanie incydentów, analizę przyczyn źródłowych i inteligentne rozwiązywanie problemów można przeprowadzić w kilka minut. • Specjaliści ds. handlu: Nowe funkcje wykorzystujące AI umożliwiają specjalistom ds. handlu zwiększenie produktywności i wyników biznesowych dzięki działaniu w wielu ośrodkach i kanałach, które łączą w sobie funkcje handlowe, marketingowe oraz możliwości chatbotów. Możliwości w zakresie języka naturalnego i uczenia głębokiego udostępniają wyjątkowe funkcje, takie jak dynamiczne tagi i strony kategorii, które personalizują sugestie dotyczące wyszukiwania i łączą wyniki wyszukiwania z ofertami w czasie rzeczywistym, aby zapewnić bezproblemowe wyszukiwanie. Ponadto funkcje automatycznego uczenia udostępniają najlepsze rekomendacje dotyczące produktów, promocji i treści. 
  • Specjaliści ds. obsługi klienta: Dzięki nowym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję specjaliści ds. obsługi klienta mogą usprawnić procesy i poprawić obsługę klienta dzięki wykorzystaniu danych o klientach oraz odpowiednich powiadomień. Oprócz optymalizacji procesu związanego z często zadawanymi pytaniami nowe funkcje AI pomagają również skrócić czas od zgłoszenia do rozwiązania problemu dla tysięcy potencjalnych pytań i powiązanych odpowiedzi dzięki wykorzystaniu technologii uczenia głębokiego. Usprawnia to procesy dla pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za zgłoszenia serwisowe dzięki udostępnianiu automatycznych odpowiedzi na podstawie wniosków z wcześniejszych zgłoszeń. 
  • Specjaliści ds. marketingu: Nowe funkcje wykorzystujące AI udostępniają specjalistom ds. marketingu wiedzę potrzebną do tego, aby lepiej zrozumieć grupę docelową oraz optymalizować oferty z wykorzystaniem danych dotyczących klientów i danych biznesowych. Nowe funkcje analizują różne kampanie marketingowe pod kątem pomiaru reakcji indywidualnych i grupowych oraz reakcji na poszczególne programy. • Specjaliści ds. sprzedaży: Nowe funkcje oparte na AI wykorzystują dane biznesowe, aby udostępniać specjalistom ds. sprzedaży dokładne rekomendacje dotyczące kolejnych działań, pomagające finalizować transakcje i optymalizować oferty sprzedaży. Nowe funkcje dostarczają im również inteligentnych argumentów sprzedażowych poprzez bieżące czerpanie danych z kanałów informacyjnych i kanałów poświęconych wydarzeniom w celu udostępniania kluczowych wniosków i nadawania im priorytetów. Dzięki temu pracownicy działów sprzedaży mają aktualne co do minuty informacje o klientach i są dobrze przygotowani do każdego kontaktu.

Adaptacyjne aplikacje inteligentne wykorzystują informacje z chmury Oracle Data Cloud, największej giełdy danych na świecie, która zawiera zbiór ponad 5 mld globalnych profili konsumentów i przedsiębiorstw, a przy tym gromadzi ponad 7,5 bln punktów danych na miesiąc.

Na podstawie materiałów Oracle, opracował Patrycjusz Jaworski

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top