Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

System Comarch ERP króluje na Wawelu

Oprogramowanie ERP Comarch zostanie zastosowane do obsługi Zamku Królewskiego na Wawelu. Muzeum będzie korzystać ze zintegrowanego systemu Comarch ERP Egeria w obszarach finansów i księgowości, kadr i płac, oraz polityki magazynowej. Comarch opracuje także dedykowane rozwiązanie do obsługi ruchu turystycznego. Firma dostarczy również infrastrukturę techniczną.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Comarch przeprowadzi cykl szkoleń dla pracowników muzeum z zakresu obsługi systemu, a użytkownicy otrzymają profesjonalne wsparcie techniczne i konsultingowe. System zostanie uruchomiony do końca 2018 roku, całkowita wartość projektu wyniesie 4,8 mln złotych.
W Zamku Królewskim na Wawelu wprowadziliśmy kompleksową obsługę komputerową jeszcze w latach dziewięćdziesiątych. Obecnie system ten wymaga wymiany, w związku z rosnącym stopniem różnorodności i komplikacji zadań. Oprócz standardowego oprogramowania pozwalającego na zarządzanie finansami, płacami, zaopatrzeniem itd. bardzo ważnym elementem systemu jest obsługa ruchu turystycznego. W związku z tym, w drodze przetargu wyłoniona została firma Comarch, która opracuje i wdroży zintegrowany system informatyczny – mówi prof. dr hab. Jan Ostrowski, dyrektor Zamku Królewskiego na Wawelu.
To dla nas duże wyróżnienie, że Zamek Królewski na Wawelu zdecydował się na wdrożenie naszego rozwiązania, które będzie wspierać procesy związane z działaniem instytucji i obsługę ruchu turystycznego. Zastosowanie nowoczesnych technologii Comarch na Zamku Królewskim na Wawelu symbolizującym chlubne dzieje historii Polski to najlepszy przykład jak w Krakowie harmonijnie przeszłość łączy się z przyszłością – mówi prof. Janusz Filipiak, właściciel i prezes Zarządu Comarch. Specyfika zadań spełnianych przez Zamek Królewski na Wawelu wymaga rozwiązania ściśle dopasowanego do potrzeb instytucji oraz różnorodności usług, które świadczy. Dedykowane rozwiązanie Comarch do obsługi ruchu turystycznego będzie wspierać m.in. procesy związane z rezerwacją biletów wstępu do muzeum, usług przewodnickich oraz rezerwacji lekcji muzealnych i innych zajęć organizowanych przez muzeum.
Zamek Królewski na Wawelu jest odwiedzany corocznie przez ponad milion osób z całego świata, a nasza oferta jest bardzo zróżnicowana. Odwiedzający mogą wybrać różne wystawy, a system musi wskazać dostępny w danym dniu czas wejścia na ekspozycję. Nasz dotychczasowy jeszcze radzi sobie z podstawowymi zadaniami, ale wymagania są coraz większe. Mamy nadzieję, że problemy te znikną po zastosowaniu nowego rozwiązania, które usprawni codzienną pracę i poprawi jakość obsługi ruchu turystycznego – dodaje prof. Jan Ostrowski.
System zintegruje również współpracę muzeum z firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi turystyczne.

Źródło: www.comarch.pl
loading...
loading...
loading...

Platforma Dystrybucyjna EDU-książka Sp. z...

Przykładem przedsiębiorstwa, które od lat pracuje na systemie SAP Business One jest Platforma...

SAGE rośnie w Polsce szybciej niż rynek

Sage notuje w Polsce rekordowo wysokie wyniki. Polski oddział spółki uzyskał w roku fiskalnym 2017...

Zaawansowana analityka napędza rozwój...

Firmy coraz powszechniej korzystają z analizy danych i rozwiązań klasy big data, aby prześcignąć...

Grupa Lubawa rozwija się z Impulsem EVO

Grupa Kapitałowa Lubawa to koncern produkcyjno-usługowy, którego główną osią działalności jest...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner