Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Ogólnopolski dystrybutor dywanów rozwija biznes dzięki ERP Navireo

Marbex – polski importer dywanów z całego świata – przyspiesza rozwój i automatyzuje wiele czasochłonnych procesów wdrażając system ERP Navireo firmy InsERT. Przedsiębiorstwo zyskało m.in. wspólną bazę magazynową i usprawniło komunikację między poszczególnymi działami oraz oddziałami.
 

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Dotychczas Marbex używał, zarówno w centrali, jak i oddziałach, tzw. systemów pudełkowych. Jednak ze względu na niezwykle dynamiczny rozwój, firma potrzebowała bardziej zaawansowanych narzędzi, umożliwiających kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zintegrowanie wszystkich procesów i informacji w jednym systemie. Konieczne było także zespolenie 3 oddziałów z platformą internetową B2B. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań, Marbex zdecydował się na wdrożenie Navireo ERP.
Mieliśmy już pozytywne doświadczenia z programami InsERT, więc przejście na Navireo ERP było naturalną koleją rzeczy przy rozroście firmy – mówi Elżbieta Nowak, wiceprezes zarządu Marbex Sp. z o.o. – System przyspieszył naszą pracę, automatyzując wiele czasochłonnych procesów, w tym takich, jak otrzymywanie zamówień od kontrahentów czy przyjmowanie towarów od dostawców. Navireo pozwoliło nam na wdrożenie wielu dedykowanych rozwiązań – dodaje Elżebieta Nowak.
Architektura oraz funkcjonalność systemu dawały najwyższą gwarancję realizacji założeń rozwojowych firmy. Można było bezproblemowo zachować i przenieść informacje z poprzednio używanych programów, zintegrować oddziały i umożliwić im pracę on-line. Analiza potrzeb biznesowych wykazała, że oprócz szerokiej, standardowej funkcjonalności systemu, wdrożonych zostanie ponad 30 modułów, stworzonych specjalnie na potrzeby przedsiębiorstwa. System Naviero ERP, programistyczna Sfera Navireo oraz doświadczony zespół firmy wdrożeniowej dawały gwarancję sprawnej realizacji wyznaczonych celów.

Wdrożenie systemu Navireo ERP przyspieszyło rozwój firmy. Przedsiębiorstwo zyskało m.in. wspólną bazę magazynową, dzięki czemu komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami uległa znaczącej poprawie. Możliwość swobodnego wzbogacania kartotek systemu o pola własne pozwoliła na przeprowadzanie dokładniejszych analiz potrzeb firmy, co przełożyło się na łatwiejszą współpracę z dostawcami.

Marbex uzyskał również możliwość automatycznego generowania przecen, integrację z sieciami handlowymi (ECOD), automatyczną kompletację towarów, integrację z systemem B2B, moduł kurierski do obsługi wysyłek, moduł do generowania dokumentów przecen oraz moduł generowania zamówień do dostawców z analizą sprzedaży. Otrzymał także nową funkcjonalność do współpracy z kolektorem danych, a także opcję stosowania różnych cen dla oddziału czy lokalizacji.

Źródło: InsERT
loading...
loading...
loading...

Sztuczna inteligencja i roboty zmieniają...

Nawet 75 proc. zawodów, które będą wykonywane za 10 lat, jest dla nas jeszcze nieznanych. Sztuczna...

Fabryka przyszłości - transformacja cyfrowa...

Fabryka przyszłości - transformacja cyfrowa w sektorze produkcji, relazja z konferencji V...

Chmura dużym ułatwieniem dla młodych,...

Przenoszenie zasobów firmy do chmury jest dzisiaj jednym z kluczowych elementów cyfrowej...

Małe i średnie firmy coraz częstszym celem...

Cyberprzestępczość jest równie dużym zagrożeniem dla korporacji, jak i małych oraz średnich firm....

ODL

Show Panel
Liderzy Produkcji 2018
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
erpframe
Show Panel
  • eqsystembaner
  • snt button 250