loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Oceanic postawił na system ERP 7milowego

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne OCEANIC, czołowy producent kosmetyków w Polsce, rozpoczął współpracę z poznańską spółką 7milowy. Firma jest odpowiedzialna za dostawę i wdrożenie systemu ERP marki SAP. Projekt wdrożeniowy rozpoczął się w kwietniu br.


Głównym celem wdrożenia systemu jest osiągnięcie przez OCEANIC jeszcze wyższej sprawności organizacyjnej oraz przewagi konkurencyjnej na rynku, dzięki dostępowi do dokładnych i rzeczywistych danych generowanych przez system w trybie on-line.

Systematycznie poszerzamy asortyment produktów, obecnie produkujemy ponad 1 mln sztuk preparatów miesięcznie. Wdrożenie systemu SAP w OCEANIC jest przede wszystkim podyktowane dynamicznym rozwojem. Doszliśmy do takiego miejsca, w którym zarządzanie przedsiębiorstwem bez tak profesjonalnego narzędzia informatycznego jest coraz trudniejsze. Naszym podstawowym celem w ramach tego projektu jest poprawa i optymalizacja procesów biznesowych we wszystkich obszarach z naciskiem na produkcję, logistykę i administrację - mówi Wojciech Soszyński, właściciel firmy OCEANIC.

Wdrożenie systemu ERP obejmuje szeroki zakres funkcjonalny i zostało podzielone na dwa etapy. W pierwszym, wśród wdrażanych modułów znajdują się finanse, środki trwałe, zarządzanie płynnością, kontroling, sprzedaż i dystrybucja, planowanie produkcji oraz moduł HR i QM (zarządzania jakością). Z kolei drugi etap obejmuje wdrożenie modułu WM (Warehouse Management). Start produktywny systemu w OCEANIC przewidziany jest na II kwartał 2009 roku.

Nasi konsultanci wraz z zespołami roboczymi po stronie OCEANIC mają za zadanie stworzyć centralną bazę danych obejmującą całe przedsiębiorstwo. W oparciu o wdrożone moduły m.in. wyeliminujemy wielokrotne wprowadzanie danych o tym samym zdarzeniu na poszczególnych stanowiskach operacyjnych, zwiększymy i usprawnimy dostępny zakres danych, podniesiemy jakość obsługi klienta – ocenia Grzegorz Kęstowicz, Kierownik Projektu wdrożenia SAP z ramienia 7milowego.

Wybraliśmy poznańską firmę 7milowy, gdyż w trakcie procesu wyboru oferty najlepiej zrozumiała nasze potrzeby i jednocześnie ma na swoim koncie bogate doświadczenie wdrożeniowe. Na korzyść 7milowego przemawiał również sposób podejścia do klienta. Od samego początku rozmawialiśmy z konsultantami, którzy będą fizycznie wdrażać u nas system. Możliwość poznania kompetencji tych osób przed wdrożeniem była wielkim udogodnieniem - dodaje Leszek Kłosiński, Dyrektor Zarządzający firmy OCEANIC.

Labolatorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne OCEANIC to po firmie La Rive i Dramers trzeci klient 7milowego z branży kosmetycznej, który zdecydował się na wdrożenie systemu SAP metodyką SPRINT.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top