loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma Polygon, lider w świadczeniu usług z zakresu likwidacji szkód materialnych na rynku europejskim, przystąpiła do projektu weryfikacji koncepcji, mającego na celu wdrożenie systemu wspierającego najważniejsze procesy biznesowe firmy Polygon, w tym zarządzanie usługami serwisowymi w terenie.
 

Firma Polygon, z siedzibą w Sztokholmie, w Szwecji, zatrudniająca około 2800 pracowników w 13 krajach, świadczy usługi z zakresu likwidacji szkód materialnych oraz tymczasowej kontroli wilgotności. Aby zwiększyć wydajność, zmniejszyć koszty i maksymalnie wykorzystać zasoby kadrowe działające w terenie, firma Polygon zdecydowała się podjąć współpracę z firmą IFS i rozpocząć wdrażanie modułu IFS Zarządzanie Usługami w Terenie jako optymalnego rozwiązania w prowadzonych procesach biznesowych.

Poza wsparciem procesów zaplecza biurowego, rozwiązanie to zakłada również zastosowanie zaawansowanych funkcji mobilnych dla pracowników w terenie i zapewnia nowoczesne mechanizmy rozdzielania zadań oraz portale dla klientów.
Zdecydowaliśmy się rozpocząć ten globalny projekt z firmą IFS, ponieważ chcemy wdrożyć system, który zapewni wsparcie i optymalizację naszych głównych obszarów działalności — powiedział Tim King, wiceprezes ds. operacyjnych grupy Polygon. Spodziewamy się, że firma IFS pomoże nam osiągnąć znaczące korzyści w takich obszarach działalności, jak kontakty z klientem, wykorzystanie zasobów kadrowych działających w terenie, zarządzanie projektami i administracja biurowa.
Cieszymy się, że możemy pracować nad tym projektem razem z firmą Polygon, z którą łączy nas długa i owocna współpraca — powiedział prezes zarządu IFS Scandinavia, Glenn Arnesen. W dziedzinie zarządzania usługami serwisowymi wydajność i rentowność idą ze sobą w parze, a przez wdrożenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań firmy IFS firma Polygon będzie mogła osiągnąć znaczny wzrost marży brutto w swoim złożonym łańcuchu wartości.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top