loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Epicor integruje system ERP Epicor iScala z platformą nowej generacji

Firma Epicor Software ogłosiła dziś najnowszą wersję systemu do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP): Epicor® iScala (wersja 3.0). Jest ona zintegrowana z architekturą biznesową Epicor ICE, oferującą technologie nowej generacji oraz aplikacje zwiększające możliwości stosowania rozwiązania w firmach.


Nowa wersja Epicor iScala oferuje funkcje, które mają na celu zwiększenie wydajności systemu, poprawienie stabilności i zapewnienie długofalowego wsparcia dla najnowszych technologii. Dzięki niej klienci będą mogli osiągać jeszcze większe korzyści biznesowe – powiedział Robert Sinfield, starszy kierownik ds. marketingu produktów w firmie Epicor.
Rozszerzone użycie Epicor iScala w przedsiębiorstwie zwiększa ROI

Epicor ICE, nowoczesna platforma oprogramowania biznesowego, jest dostępna w rozwiązaniach Epicor ERP, Epicor Prophet 21 i Epicor Eclipse, a teraz również w nowym wydaniu Epicor iScala z obsługą Microsoft® SQL Server 2012. Dzięki niej użytkownicy Epicor iScala zyskują większy stopień mobilności, dostępności i interaktywności w aplikacjach biznesowych. Epicor ICE i Epicor iScala stanowią zaawansowaną, opartą na standardach platformę o niskich kosztach integracji i wysokiej efektywności, która oferuje wysoką wydajność pracy i szybki zwrot z inwestycji (ROI).

Epicor ICE pełni funkcję łącznika i narzędzia do budowania aplikacji, który zapewnia firmom dostęp do najnowszego oprogramowania i rozwiązań, wykorzystując jednocześnie funkcje ERP w rozwiązaniu Epicor iScala. Epicor ICE łączy komponenty, które pozwalają „od ręki” wykorzystać zalety nowej technologii, m.in.:
  • Business Activity Queries – narzędzie, które zapewnia łatwy dostęp do tabel danych w Epicor iScala, umożliwiając odwzorowywanie danych na użytek innych aplikacji metodą „przeciągnij i upuść”.
  • Dashboards – aplikacja, która pozwala użytkownikom łatwo publikować informacje z Epicor iScala na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony, tablety lub dowolne urządzenia z przeglądarkami internetowymi. Obsługa kontrolowanych aktualizacji umożliwia firmom dalsze rozszerzenie zasięgu Epicor iScala, oferując nowe sposoby wyświetlania i aktualizowania danych ERP, bez względu na to, czy użytkownicy pracują w siedzibie firmy, czy też zdalnie.
  • Enterprise Search – oferuje mechanizmy wyszukiwania klasy konsumenckiej i pozwala na łatwe znajdowanie informacji w systemie Epicor iScala.
Epicor ICE oferuje użytkownikom Epicor iScala nowe możliwości. Pozwala rozszerzyć sposoby pracy z rozwiązaniem i zapewnia dostęp do ważnych innowacji technologicznych, takich jak praca mobilna, SaaS i analiza dużych zbiorów danych” – powiedział Erik Johnson, wiceprezes ds. strategii technicznej w firmie Epicor. „Za pomocą Epicor ICE firmy mogą oferować użytkownikom nowe sposoby pracy z systemem ERP i sprawiać, że dane pochodzące z Epicor iScala będą szerzej dostępne do analizy” – dodał.
Rozszerzone możliwości wspierające branżę usługową i projektową

Najnowsza wersja Epicor iScala oferuje ulepszenia w zakresie świadczenia usług i sprzedaży na rynku wtórnym oraz wynajmu i leasingu sprzętu. Rozwiązania te zaprojektowano po konsultacjach z klientami, dzięki czemu Epicor mógł zapewnić wsparcie dla nieustannie zmieniających się wymagań w branży usługowej i projektowej. Firma rozumie, że jej klienci stale poszukują nowych modeli biznesowych w celu uzyskania długofalowej stabilności i zachowania konkurencyjności. Uwzględnienie ich opinii w procesie rozwoju produktu, pozwoliło twórcom Epicor iScala 3.0 zaoferować udoskonalone funkcje, które spełniają najnowsze wymagania branżowe i jeszcze bardziej zwiększają wartość rozwiązania.

Większa mobilność, skuteczniejsze podejmowanie decyzji i lepsza obsługa klienta


Za sprawą platformy Epicor Mobile, Epicor iScala jeszcze bardziej zbliża przedsiębiorstwa do klientów. Rosnąca popularność urządzeń kieszonkowych i aplikacji mobilnych zapewnia użytkownikom Epicor iScala okazję do wprowadzenia nowych procesów, ułatwienia dostępu do informacji oraz skuteczniejszego wspierania procesów decyzyjnych, w dowolnym miejscu i o każdej porze. Wykorzystanie urządzeń mobilnych oznacza, że technicy serwisowi nie są już przywiązani do biurek – mogą pracować w terenie i zdalnie świadczyć klientom usługi światowej klasy. Epicor iScala w połączeniu z platformą Epicor Mobile umożliwia pracę w trybie online lub offline na szerokiej gamie urządzeń, zapewniając użytkownikom dostęp do kluczowych informacji biznesowych bez względu na lokalizację.

Wsparcie rozwoju klientów na rynkach wschodzących

Rozwiązanie Epicor iScala, zaprojektowane z myślą o firmach prowadzących biznesową działalność międzynarodową, jest obecnie dostępne w 105 krajach, a w nowej wersji oferuje funkcje specyficzne dla kraju (country-specific functionality, CSF) opracowane pod kątem Brazylii. Według niedawnego raportu firmy Gartner, Inc. „W Brazylii łączne wydatki na IT osiągną 124 miliardów (USD) w 2013 r.”, a modernizacja jest jednym z priorytetów brazylijskich liderów IT. Co więcej, w kontekście nakładów na IT, raport wskazuje też, że „ERP, CRM, oprogramowanie specyficzne dla branży, aplikacje biurowe i osobiste oraz oprogramowanie do e-handlu są w czołówce, jeśli chodzi o brazylijskie inwestycje w oprogramowanie w 2013 r.”1
Rosnący popyt na aplikacje korporacyjne na kluczowych rynkach wschodzących, takich jak Brazylia, stwarza nowe perspektywy rozwoju dla systemu Epicor iScala, który wspiera naszych klientów wchodzących na te rynki” – podsumowuje Robert Sinfield.
Źródło: EPICOR

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top