loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

7 milowe wsparcie i rozwój w Galmarze

Od grudnia br. 7milowy z Grupy BCC świadczy obsługę serwisową systemu ERP SAP w Galmar. Usługa polega na wsparciu użytkowników w jego bieżącej eksploatacji i rozwoju systemu.


Serwis SAP to kolejny etap współpracy producenta systemów uziemień ze spółkami z Grupy BCC.

Galmar korzysta ze SPRINT – dostarczonego przez 7milowy gotowego systemu ERP dla firm średniej wielkości. System jest utrzymywany i administrowany w centrum przetwarzania danych BCC.

Za realizację usług objętych nowym kontraktem odpowiada Centrum Kompetencyjne SPRINT – dedykowany zespół konsultantów, wyspecjalizowany w serwisie i rozwoju SAP w firmach średniej wielkości.

Niezależnie od tego, czy klient korzysta ze SPRINT, czy też z rozwiązania SAP dostarczonego przez innego partnera, potrzeby związane z utrzymaniem i rozwojem SAP w firmie średniej wielkości są podobne. W obu przypadkach klient zyskuje w 7milowym kompetentnego partnera, zapewniającego wszystko co potrzebne, by użytkowany system SAP wspierał rozwój firmy - mówi Norbert Wierbiłowicz, Dyrektor Konsultingu w 7milowy.

Usługa serwisowa w Galmar realizowana jest na podstawie stałej, miesięcznej opłaty w formie abonamentu. W ramach kontraktu ustalone zostały m.in. warunki SLA dotyczące godzin dostępności konsultantów, czasu reakcji na zgłoszenie oraz czasu rozwiązania problemów.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top