loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

MacroSoft ma pomysł na rynek ERP

Przedsiębiorcy  nie  przejmują  się  barierami i zapowiadają nowe inwestycje. Bardzo wyraźne symptomy ożywienia widać w sektorze średnich przedsiębiorstw. „Średni klienci pytają się o rozwiązania mobilne i systemy controlingowe, natomiast mniejsi poważnie myślą zmianie technologii.” – mówi Sławomir Kosz Prezes MacroSoftu. Grupa wykorzysta obie szanse. Spółka wprowadza nową strategię, dzięki której zamierza zwiększyć udział w sektorze MŚP.

Priorytetem  dla  MacroSoftu jest dotarcie do firm planujących przejścia z rozwiązań działających na starszych platformach systemowych. MacroSoft planuje zwiększyć udział w rynku dzięki pozyskaniu przedsiębiorstw przedsiębiorstw używających oprogramowania działającego  na platformie DOS oraz dotychczas obsługiwanych przez niewielkie firmy softwarowe. Jest to bardzo atrakcyjna część rynku, gdyż stanowi aż 60% jego wartości. Nowy pomysł na zwiększenie wpływów w sektorze jest następstwem udanych działań Grupy MacroSoft  przeprowadzonych  na  aktualnej  grupie  klientów.  Spółka zaproponowała własnym klientom migrację dotychczas używanego DOSowego oprogramowania na platformy Linux i Windows. Dzięki atrakcyjnej ofercie ponad pięciuset klientów rozpoczęło pracę z nowoczesnymi rozwiązaniami biznesowymi. Nowi użytkownicy chwalą sobie przede wszystkim zdalny dostęp do aplikacji, elektroniczny obieg dokumentów, czego nie mogli otrzymać w poprzednich rozwiązaniach.

„Pomimo  barier  biurokratycznych,  fiskalnych  i  niejasnych  przepisów,  przedsiębiorcy  zapowiadają  nowe  inwestycje,  podbijanie  kolejnych rynków i zwiększenie zatrudnienia. Odważne inwestycje i rozwój są nieodłącznie związane z mobilnością, analizą menadżerską, kontrolą kosztów. Połączenie tych elementów jest możliwe tylko przy użyciu efektywnych technologii. Tu kończą się możliwości ,,starego, dobrego DOS-a". Osoby zarządzające zdają sobie z tego sprawę i wybierają nowoczesne narzędzia biznesowe. ” – mówi Sławomir Kosz.

Doświadczenia  Grupy  wskazują,  że  przy pewnych zachętach przedsiębiorstwa dotychczas utrzymujące starsze platformy systemowe, szybko absorbują bardziej efektywne rozwiązania biznesowe. Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców MacroSoft kierujenową  propozycję  do  przedsiębiorstw  z wszystkich branż. Dzięki rozwiniętej sieci oddziałów Grupa Macrosoftu jest przygotowana na obsługę nowych klientów na terenie całego kraju zarówno w przypadku wdrażania systemów, jak i świadczenia usług software on demand, czyli  wypożyczania aplikacji biznesowych tylko na czas ich faktycznego wykorzystania.

Przejście na nową platformę musi się opłacać

Indywidualnym odbiorcom oraz małym dostawcom zarówno w zakresie zastosowania nowych rozwiązań biznesowych oraz kosztu pozyskania i utrzymania nowej technologii. „Biznesowe rozwiązania Macrosoftu spełniają oba te kryteria. Nasze produkty są wysoko oceniane w  pod  względem  technologicznym  oraz  zgodności  z  polskim prawem.” – mówi Sławomir Kosz. Nowym użytkownikom MacroSoft zaoferuje, prócz dobrego produktu, bardzo korzystne rabaty i pakiety szkoleniowe. Przejście na rozwiązania MacroSoftu nie będzie się wiązało  z koniecznością wymiany przez użytkownika końcowego platformy sprzętowej. Technologia stosowana obecnie przez Grupę pozwala klientom optymalnie wykorzystywać infrastrukturę i gwarantuje mobilność członków organizacji przy „symbolicznych” wymogach pasma internetowego i nie wymaga nakładów na dodatkowe oprogramowanie umożliwiające przesyłanie danych.

Równie  atrakcyjna  oferta  współpracy z MacroSoftem jest skierowana do małych działających lokalnie firm softwarowych. Nowi partnerzy, którzy wraz ze swoimi klientami przejdą na produkty Grupy otrzymają wsparcie marketingowe, darmowe szkolenia w zakresie technologii oraz wysokie rabaty. W przypadku firm, które chciałby odstąpić klientów i nie byłyby zainteresowane dalszą ich obsługą MacroSoft może zaoferować udział w zyskach z opłat licencyjnych w kolejnych latach. Spółka nie wyklucza możliwości akwizycji najbardziej strategicznych partnerów.

Dlaczego tak działamy

„Rynek  przedsiębiorstw średniej wielkości (ŚP), co powtarzamy od lat, jest niezwykle wymagający. Co roku przekonują się o tym światowi gracze, bezskutecznie odbijający się od ściany szczegółowych wymagań funkcjonalnych i serwisowych wspartych niewielkimi budżetami  na inwestycje IT. Podbój rynku ŚP to umiejętność czerpania korzyści z potencjału z wielu strumieni i szybka reakcja na pojawianie się nowych możliwości. Uważamy, że obecnie największy potencjał tkwi w przedsiębiorstwach dotychczas obsługiwanych przez niewielkich lokalnych graczy. Możemy zaproponować im bardzo nowoczesne rozwiązania, a ich klientom technologię, która przyniesie biznesową wartość dodana i nie skonsumuje ich budżetów. ” – mówi Sławomir Kos.

Co dalej

Drugim  polem intensywnych działań będzie zaoferowanie rozwiązań controllingowych. Grupa zamierza wykorzystać potencjał tkwiący w rynku średnich przedsiębiorstw, poprzez sprofilowanie oferty. Kolejnym etapem strategii realizowanej przez Grupę MacroSoftu w najbliższym  roku  będzie  wprowadzenie  narzędzi  wspierających  controling,  informację  menadżerską.  Obecnie  MacroSoft bardzo mocno nastawia się na świadczenie pomocy klientom w zakresie usprawniania procesów biznesowych zwiększających wskaźnik ROI z prowadzonych inwestycji.

Źródło: www.macrosoft.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top