loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Nowa wersja 8.0 systemu ERP ISOF

Firma HEUTHES wprowadzi w końcu września 2006 r. nową wersję 8.0 systemu klasy ERP - ISOF  (www.isof.pl), przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. Najważniejsze zmiany i nowości dotyczą wprowadzenia licznych modernizacji w module Prognoza Sprzedaży (ang. Forecast),  wprowadzenia automatycznego systemu generowania online certyfikatów oraz rozbudowę funkcjonalności Listy Płac.

Zmiany objęły również większość kluczowych modułów systemu: CRM, Sprzedaż, Zakupy, Magazyn, Rachunkowość i DMS. Poniżej przedstawiono wybrane zmiany w poszczególnych modułach.

System Certyfikacji w ISOF

  • Wprowadzono pełną automatyzację online zarówno generowania kluczy certyfikacyjnych, żądania certyfikacji jak i wydawania certyfikatów.
Prognoza Sprzedaży

  • Moduł pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Jest ściśle zintegrowany z modułami CRM, DMS, Zarządzanie Zadaniami, Płace-Kadry oraz z systemem Finansowo-Księgowym i składa się z 3 części: planu strategicznego, planu operacyjnego, raportów. Do efektywnej pracy z nową funkcjonalnością wskazane jest posiadanie powyższych modułów.
Sprzedaż i Zakupy

  • Wprowadzono przeliczanie marż, narzutów i edycję pozycji Cennika.
  • Dodano nowe raporty w Zestawieniach dokumentów sprzedaży.
  • Cenniki rozbudowano o możliwość przypisania cen indywidualnych
  • Wprowadzono nowe raporty w Zestawieniach dokumentów zakupu.


Magazyn

  • Znacznie rozszerzono funkcję Komplety.
  • Wprowadzono obsługę numerów seryjnych w realizacji zamówienia.
  • Rozbudowano Raport stanów magazynowych.


  • Rozbudowano funkcjonalność Analizy zakupów o nowe raporty.
  • Moduł CRM Serwisowy rozszerzono o możliwość raportowania zgłoszeń serwisowych według zadanych warunków filtrowania.
  • Podłączono raporty serwisowe do Centrum Dowodzenia.
  • Rozbudowano moduł CRM Operacyjny o obsługę wystawiania wielu aktywności, na wielu kontrahentów.

Rachunkowość
  • Rozszerzono funkcjonalność o możliwość automatycznego generowania przelewów z listy niezapłaconych faktur.
  • Rozszerzono zakres funkcjonalności o możliwość dekretowania różnic kursowych.
  • Wprowadzono możliwość importowania wyciągów bankowych w formacie MT940 z banku PKO BP.

Lista płac
  • Moduł rozbudowano o nowe możliwości wydruku szeregu elementów płacowych.
  • Wprowadzono możliwość rejestracji nieobecności z tytułu rodzajów chorób.
  • Rozbudowano funkcjonalność o nową wersję raportu RSA (eksport). 
  • Wprowadzono możliwość utworzenia jednego przelewu do wielu list płac.
DMS  

  
  • Usprawniono podgląd zawartości folderów w DMS.
  • Uruchomiono nową funkcję Seryjne dzwonienie, w powiązaniu z CTI.
  • Zautomatyzowano proces nadawania uprawnień do obiegu dokumentów.

Powyższe zmiany to tylko wybrane nowości w wersji 8.0 Internetowego Systemu Obsługi Firmy ISOF. Większość z nich wprowadzono na życzenie dotychczasowych użytkowników. Warte podkreślenia jest, iż w odróżnieniu od innych dostępnych na rynku systemów ERP, nowe wersje ISOF są udostępniane klientom bezpłatnie.

Źródło: www.heuthes.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top