loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Wirtualna Sprzedaż w systemie ERP ISOF

HEUTHES rozpoczął wdrażanie nowego systemu zarządzania certyfikatami online w systemie ISOF (www.isof.pl). Wraz z nową wersją 8.0 systemu wprowadzona zostaje stopniowo dla wszystkich klientów pełna automatyzacja zarówno generowania kluczy certyfikacyjnych, żądania certyfikacji jak i wydawania certyfikatów.


Dotychczas certyfikaty były generowane przez HEUTHES na podstawie przesyłanych przez klientów zamówień i udostępniane w module DMS do pobrania i zainstalowania. Istotną zmianą jest to, iż obecnie cały proces odbywa się automatycznie wprost w przeglądarce internetowej (IE 6.0 i Firefox 1.5) poprzez specjalny serwis internetowy w pełni zintegrowany z systemem ISOF.

Warto zauważyć, że nowy system łączy użytkownika ze stanowiskiem na którym on pracuje. Cały proces musi odbywać się na komputerze, na którym będzie pracował użytkownik systemu ISOF. W przypadku pracy na wielu stanowiskach konieczne jest posiadanie certyfikatu na oferowanym przez HEUTHES przenośnym tokenie USB lub zainstalowanie odrębnych certyfikatów na każdej ze stacji roboczych.

Wprowadzenie nowego systemu pozwoli na wdrożenie w systemie ISOF mechanizmu Wirtualnej Sprzedaży, czyli dynamicznej zmiany uprawnień bez konieczności podpisywania papierowych aneksów do umowy. Polega ona na tym, iż użytkownik w dowolnej chwili może zmienić (zwiększyć lub zmniejszyć) zakres wykorzystywanej funkcjonalności systemu, a co za tym idzie elastycznie regulować wysokość opłat ponoszonych za jego użytkowanie. Odbywa się to online, w czasie rzeczywistym, bez konieczności podpisywania i wymiany papierowych wersji umów czy aneksów.

Dzięki takiemu podejściu, w odróżnieniu od funkcjonujących obecnie na rynku rozwiązań klasy ERP, ISOF umożliwia użytkownikowi płynne dopasowanie systemu do zmieniającej się sytuacji w firmie. Przykładowo, przedsiębiorstwa, które na skutek specyfiki swojej działalności odczuwają efekt sezonowości mogą rozszerzyć zakres używanych funkcji, czy też liczbę osób korzystających z systemu, tylko na ściśle określony okres czasu (biura rachunkowe na przełomie roku, biura podróży w okresie letnim i zimowym, większość firm w letnim okresie urlopowym). Stworzenie Wirtualnej Sprzedaży było możliwe dzięki zastosowaniu technologii CLIENT-WEB-SERVER® i HDB, autorskich rozwiązań firmy HEUTHES.

Źródło: www.heuthes.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top