loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Nowy sposób na skuteczne zarządzanie sprzedażą

W czasie targów Polagra miała miejsce premiera systemu Gardens firmy IT.integro. Wyjątkowe rozwiązanie adresowane do sklepów i hurtowni - Gardens Shop Network Management, to program, który posiada specjalistyczny mechanizm analizy zapotrzebowania zapasów.


Umożliwia on utrzymanie w sklepie optymalnej ilości towarów handlowych. W wyniku analiz system sugeruje ile i jakiego rodzaju produkty należy wysłać do danego sklepu. Sprawdza również, czy sprzedaż danego asortymentu w sklepie ma szansę wzrostu, czy wręcz przeciwnie i należy go wycofać. Takie rozwiązanie umożliwia skuteczną kontrolę kosztów i inwestycji towarowych. Analizując cechy wspólne można również przewidywać i planować sprzedaż nowych produktów. Z uwagi na duże zainteresowanie firma IT.integro uruchomiła program pt.: „Jesienny cykl indywidualnych prezentacji”. Do końca listopada br. każda sieć może wypróbować omawiany system w swojej codziennej pracy instalując go np. w jednym ze swoich sklepów. Z takiej propozycji warto skorzystać! 

System Gardens Shop Network Management posiada funkcje szczególnie istotne dla branży spożywczej. Wśród nich najważniejsze to: kontraktowanie zakupów, centralne cenniki, scenariusze promocji, systemy lojalnościowe, zarządzanie kategoriami produktów, wielowymiarowe analizy sprzedaży, elektroniczna wymiana danych i zarządzanie kategorią. System wspomaga pracę zarówno dużych, jak i małych sieci sklepów oraz hurtowni. Jest wydajny i dostosowywany do specyfiki danego przedsiębiorstwa. Sprawny biznes to nie tylko zakontraktowanie zakupów, ale też kontrola warunków jego realizacji. Dlatego, na podstawie analizy obrotu w danym okresie system generuje zamówienie na konkretne zapasy i do odpowiednich dostawców zapewniając pełne wsparcie wymiany informacji drogą elektroniczną. Dodatkowo, zbiór oraz logistyka zamówień zakupu z poszczególnych oddziałów lub sklepów umożliwiają negocjacje niższych cen u dostawców. Takie działanie jest więc korzystne nie tylko dla sklepów czy hurtowni pracujących na Gardens Shop Network Management, ale również dla ich klientów, którzy mogą nabywać towary w korzystnej cenie. Konkurencyjność cenowa hurtowni wzrasta również dzięki rozwiązaniu przeznaczonemu do precyzyjnego zarządzania powierzchnią magazynową, ponieważ umożliwia ono kontrolę i ograniczenie kosztów logistycznych.

Ciekawe rozwiązanie: Shop Edition, adresowane jest dla sklepów detalicznych. Ważne w tego typu narzędziach są duże możliwości przy zachowaniu prostoty obsługi. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje opcja: szybkiego wyszukiwania asortymentu według wybranych cech, jednoczesnej obsługi wielu klientów, wewnętrznej sprzedaży bezgotówkowej, szybkiego wystawiania faktur, drukowania etykiet, cenników, czy książek kodów kasjera, automatycznego drukowania cenówek na półkę do dokumentów przyjęcia i przeceny, jak też kodów kreskowych dla towarów nie kodowanych przez producenta,. Takie działania nie tylko przyspieszają obsługę klienta bezpośredniego, ale również wydawanie towarów. Obecnie wykorzystywane są przez sieci sklepów drogeryjnych, obuwniczych i odzieżowych oraz sieci franczyzowe. Już od 2004 roku Gardens pracuje dla sieci marketów BERTI oraz sieci sklepów franczyzowych Rogalik.

Z uwagi na duże zainteresowanie projektem informatycznym prezentowanym na Polagrze, IT.intergro przygotowuje konferencję na temat Gardens Shop Network Management planowaną na listopad 2006r.

Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top