loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Oracle przedstawia nową wersję pakietu ERP Oracle E-Business Suite

Korporacja Oracle przedstawiła nową wersję podstawową pakietu ERP Oracle E-Business Suite, dzięki której firmy będą mogły łatwiej sprostać wymogom współczesnej, zglobalizowanej gospodarki. Oracle E-Business Suite Release 12 wspiera globalne myślenie ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych, globalne działania w celu zwiększenia konkurencyjności oraz globalne zarządzanie pod kątem obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności.


Zgodnie z założeniami długoterminowego programu firmy Oracle pod nazwą "Applications Unlimited" (którego celem jest ciągłe rozszerzanie i udoskonalanie bieżących aplikacji Oracle), nowa wersja pakietu została wzbogacona o uproszczony interfejs użytkownika oraz tysiące nowych funkcji z zakresu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, kontaktami z klientem i łańcuchem dostaw. "LG Electronics jest największym na świecie innowatorem w dziedzinie technologii elektronicznych, informatycznych i komunikacyjnych. Mając ponad 80 oddziałów na całym świecie potrzebowaliśmy rozwiązania, które w sposób ekonomiczny usprawniłoby nasze globalne procesy biznesowe" - powiedział prezes i dyrektor finansowy firmy LG Electronic, Youn-Soo Kwon. "Wybraliśmy pakiet Oracle E-Business Suite, ponieważ stanowi on najlepszą platformę integracji naszych zróżnicowanych, globalnych systemów. Wśród rozszerzeń planowanych w nowej wersji najbardziej zadowala nas współużytkowane centrum usług, które jeszcze bardziej ułatwi nam zarządzanie całym pakietem i zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa".

Globalne myślenie ułatwiające podejmowanie decyzji

Możliwość przeglądania danych dotyczących klientów, dostawców, partnerów i operacji z całego świata w jednym, ogólnym widoku znacznie ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nowym funkcjom pakietu Oracle E-Business Suite Release 12 użytkownik ma do dyspozycji pełny zestaw informacji pochodzących z systemów zainstalowanych w różnych regionach i oddziałach. Oto kilka przykładów takich funkcji:
  • Oracle Profitability Manager oferuje rozszerzone metody analizy wydajności i tworzenia raportów, które obejmują wszystkie wymiary działalności przedsiębiorstwa - produkty, kanały i segmenty oraz umożliwiają łatwiejsze przechodzenie na wyższe poziomy szczegółowości aż do danych indywidualnego klienta.
  • Oracle Strategic Network Optimization pozwala na ciągłą ocenę wpływu decyzji dotyczących globalnego łańcucha dostaw na przychody i koszty.
  • Oracle Projects Portfolio Analysis umożliwia wybór, finansowanie i ustalanie priorytetów globalnych projektów na podstawie scenariuszy typu "co-jeśli".

Globalne działania w celu zwiększenia konkurencyjności

Przedsiębiorstwa z wieloma oddziałami i jednostkami operacyjnymi rozproszonymi geograficznie mają często problemy z zarządzaniem swoją złożoną strukturą organizacyjną. Oracle E-Business Suite Release 12 oferuje im nowe funkcje zarządzania procesami, które obsługują wiele jednostek biznesowych. Przykładowo, aplikacja Oracle Financials umożliwia tworzenie wielu zapisów księgowych tej samej transakcji zgodnych z regułami rachunkowości obowiązującymi zarówno w lokalnych oddziałach jak i w całym przedsiębiorstwie. Ułatwia to dużym korporacjom zarządzanie danymi księgowymi z tego samego repozytorium, a tym samym - konsolidację danych i tworzenie raportów. Nowe funkcje aplikacji Oracle Compensation Workbench obsługują natomiast wszystkie formy wynagrodzeń pracowników w jednym module, niezależnie od położenia geograficznego miejsca pracy lub pozycji pracownika w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.

Globalne zarządzanie pod kątem obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności
Wdrażanie aplikacji obejmujących wiele jednostek operacyjnych lub lokalizacji geograficznych oraz zarządzanie nimi wymagało dotychczas dużych nakładów czasu i pracy. Oracle E-Business Suite Release 12 znacznie upraszcza ten proces i obniża jego koszty, ułatwiając również rozbudowę systemu.

Oto obszary rozszerzeń w tym zakresie:
  • Zapewnienie zgodności systemu z obowiązującymi przepisami. Oracle E-Business Suite Release 12 umożliwia globalne zarządzanie zgodnością z przepisami za pomocą scentralizowanego repozytorium reguł biznesowych. Użytkownik może przeglądać i kontrolować obowiązujące reguły rachunkowości w jednym miejscu.
  • Uproszczenie obsługi. W pakiecie Oracle E-Business Suite Release 12 uwzględniono doświadczenia użytkowników zarówno używanych od dawna produktów Oracle, jak i nowych, nabytych w wyniku przejęć. Dzięki zastosowaniu sprawdzonych procedur obsługa nowej wersji pakietu jest niezwykle prosta, a nowy interfejs użytkownika maksymalizuje wydajność pracowników.
  • Globalne zarządzanie aplikacjami. Aplikacja Oracle Enterprise Manager 10g dla Oracle E-Business Suite Release 12 oferuje wstępnie skonfigurowane funkcje zarządzania, które ułatwiają klientom osiągnięcie maksymalnych korzyści z aplikacji biznesowych. Aby uprościć instalowanie i uaktualnianie aplikacji, Oracle E-Business Suite Release 12 dostarcza administratorom systemu specjalne instrukcje uwzględniające wdrożone produkty i zainstalowane wcześniej poprawki.
  • Rozszerzone funkcje integracji. Zaawansowane funkcje pakietu Oracle E-Business Suite Release 12 ułatwiają integrowanie aplikacji Oracle z produktami innych firm. W nowej wersji pakietu dostępne jest repozytorium usług WWW, w którym można znaleźć katalog zawierający kilkaset pozycji. Oracle zamierza również wydać certyfikat zgodności pakietu Oracle E-Business Suite Release 12 z oprogramowaniem Oracle Fusion Middleware, w którym dostępne jest narzędzie Oracle BPEL Process Manager do zarządzania procesami w heterogenicznych aplikacjach.

Procesy typowe dla branży

W nowej wersji pakietu E-Business Suite Oracle po raz kolejny rozszerzy obsługę procesów biznesowych o charakterze branżowym. Rozszerzenia te będą dotyczyć następujących obszarów:
  • Komunikacja. Aplikacja Oracle Order Management umożliwi bieżące wykonywanie takich zadań, jak rekonfiguracja, uaktualnianie, wprowadzanie starszych wersji, zawieszanie, wznawianie lub rozłączanie usług, a Oracle Asset Tracking ułatwi usługodawcom zarządzanie finansowym i operacyjnym cyklem eksploatacji infrastruktur sieciowych.
  • Zaawansowane technologie i produkcja. Aby ułatwić dostosowanie systemów informatycznych do wymagań przepisów prawnych w Japonii i Chinach, aplikacja Oracle Financial Management będzie obsługiwać metodę Shikyu opartą na kosztach oraz rozliczenia podatku Golden Tax, a Oracle Shop Floor Management - kontrolę montażu na podstawie partii i serii, rezerwację zamówień sprzedaży dla zadań opartych na partiach, a także obsługę produkcji procesowej i dyskretnej metodą MES (Manufacturing Executing System - system sterowania i zarządzania produkcją).

"Opracowaliśmy nową wersję pakietu, aby pomóc przedsiębiorstwom różnej wielkości w skutecznym konkurowaniu na coraz bardziej zglobalizowanych rynkach" - powiedział John Wookey, wiceprezes Oracle ds. aplikacji biznesowych. "Oracle E-Business Suite Release 12 ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem i podejmowanie efektywnych decyzji, zwiększa wydajność pracy i obniża koszty. Może więc przynieść duże korzyści przedsiębiorstwom, które muszą zarządzać złożonymi, globalnymi środowiskami biznesowymi".

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top