loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Hogart realizuje upgrade systemu ERP Oracle JD Edwards w firmie NAVO PGD

Firma NAVO PGD Sp. z o.o., Strategiczny Partner Procter&Gamble w Polsce, realizuje proces unowocześnienia użytkowanego przez siebie systemu  ERP - Oracle JD Edwards OneWorld XE do wersji 8.11 SP1 (najnowsza wersja w chwili rozpoczęcia projektu upgrade). Projekt prowadzi firma Hogart, dostawca systemu do firmy NAVO PGD.

Projekt migracji systemu JD Edwards do wersji EnterpriseOne 8.11 jest efektem decyzji Zarządu spółki NAVO PGD, która postanowiła skorzystać z promocji upgrade accelerator, ogłoszonej przez Oracle w roku 2006. Zgodnie z tą ofertą wszystkie przedsiębiorstwa, które posiadają system JD Edwards należący do linii produktowej OneWorld / EnterpriseOne i które w 2006 roku zrealizują upgrade do wersji 8.11, mogą rozbudować posiadaną licencję na preferencyjnych warunkach. Rozbudowa licencji może polegać zarówno na rozszerzeniu dotychczas posiadanych funkcjonalności, jak i zwiększeniu liczby użytkowników lub wyborze obydwu opcji jednocześnie.

Przejście na nową wersję systemu jest realizowane bez żadnych zakłóceń codziennej pracy przedsiębiorstwa. Zakończenie projektu jest planowane na wiosnę 2007 roku.

System JD Edwards został wdrożony w NAVO PGD przez firmę Hogart w latach 2002-2003. Rozwiązanie to  zostało wybrane spośród finałowej trójki: SAP, IFS, JD Edwards. Zrealizowano kompletne rozwiązanie do zarządzania procesami biznesowymi, w szczególności w obszarach dystrybucji, zakupów i ich prognozowania, gospodarki magazynowej oraz finansów i zarządzania przepływami pieniężnymi.

„Działalność NAVO PGD w dużej części bazuje na systemie JD Edwards, dlatego też decyzja o przeprowadzeniu upgrade’u została podjęta przede wszystkim dzięki kluczowemu czynnikowi, jakim jest bardzo dynamiczny rozwój NAVO. 
Do najważniejszych wydarzeń ostatnich dwóch lat mających duży wpływ na skalę prowadzonego biznesu na pewno należą: znaczne rozszerzenie oferowanego asortymentu P&G o marki Wella i Londa oraz wprowadzenie na rynek produktów domowej czystości Claris. Wymagania wobec systemu zwiększyły także działania w obszarze innych spółek Grupy Kapitałowej: rozwój firmy MS Services oraz powstanie i bardzo szybka ekspansja działalności firmy Profitus Sp. z o.o. MS Services świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży: akcje sprzedażowe w rynku nowoczesnym i tradycyjnym, outsourcing sił sprzedaży, merchandising, promocje i animacje sprzedaży, konsulting. Profitus jest firmą zajmującą się handlem hurtowym i dystrybucją produktów FMCG, głownie tzw. produktów impulsowych, na rynku tradycyjnym. Najważniejszym kanałem sprzedaży jest van-selling, czyli sprzedaż na miejscu u klienta bezpośrednio z samochodu. Głównym partnerem Profitusa jest firma Wrigley.
Również w najbliższej przyszłości będą miały miejsce wydarzenia wymagające systemów IT najwyższej klasy, ponieważ planujemy wdrożenie systemów magazynowania wysokiego składu oraz – co jest wiadomością z ostatniej chwili – NAVO PGD będzie odpowiedzialne za dystrybucję i sprzedaż produktów Gillette na Rynku Tradycyjnym w Polsce. Wszystkie elementy świadczące o bardzo intensywnym rozwoju NAVO w najwyższym stopniu przyczyniły się do decyzji o unowocześnieniu wdrożonego systemu JD Edwards w celu jak najbardziej wydajnego i optymalnego zarządzania najistotniejszymi procesami w spółce. Jesteśmy przekonani, że podjęta decyzja umożliwi nam kontynuację dynamicznego rozwoju i osiąganie kolejnych rynkowych sukcesów”.Iwona Pawlak, Dyrektor ds. Zarządzania Zmianą, Navo PGD Sp. z o.o.


Źródło: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top