loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Zinformatyzowane wydawnictwo

Czołowy krajowy wydawca kalendarzy książkowych spółka Edica kończy wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP – Impuls, autorstwa BPSC SA.




Impuls swoim zasięgiem obejmie praktycznie cały obszar działalności przedsiębiorstwa.  Edica  otrzymuje głównie bardzo zindywidualizowane, krótkoseryjne zamówienia, ściśle określające każdorazowo wymagane parametry np. materiał czy wzór. Impuls pozwala rozliczyć każde zamówienie z dokładnością do pozycji pojedynczego, indywidualnego wyrobu. „Wdrożenie pozwoli Edice na ograniczenie zużycia materiałów i lepsze ich wykorzystanie. Szczegółowo będzie można określić rentowność poszczególnych grup asortymentowych. Taka informacja pozwoli podejmować kierownictwu trafne decyzje i wpływać pełniej na finalny wynik ekonomiczny firmy. Usprawnione zostaną również procesy planowania” – mówi Wiktor Rutkiewicz, Project Manager BPSC. Dokładniejsze będzie rozliczenie kosztów pracy. Edica ma status Zakładu Pracy Chronionej, tym samym składniki płacowe są bardzo zróżnicowane. System zapewni czytelne i szybkie rozliczenie tych kosztów, ograniczając praktycznie do minimum żmudną, ręczną pracę.

O wyborze systemu Impuls zdecydowało bezpośrednie porównanie z kilkoma ofertami konkurencyjnymi, które proponowały podobną funkcjonalność. Wyboru dokonał nasz zespół wdrożeniowy, a kryteria obejmowały zarówno kwestie funkcjonalności i stabilności systemu, jak również oferowanego wsparcia serwisowego. Przed podjęciem decyzji prowadziliśmy rozmowy z firmami użytkującymi system Impuls - szczegółowo zbieraliśmy opinie dotychczasowych użytkowników na temat wszystkich zalet i wad systemu. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że oferta BPSC najbardziej odpowiada naszym potrzebom” – mówi Marek Ławniczak, szef zespołu wdrożeniowego.
           
Na szczególną uwagę zasługuje wyjątkowo dobra współpraca zespołów projektowych dostawcy i odbiorcy. „Problemy w trakcie wdrożenia rozwiązywane były na bieżąco. Zespół wdrożeniowy BPSC był bardzo elastyczny, dopasowując swoje działania do naszych wymagań” – dodaje Marek Ławniczak.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top