loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP w hotelu Sheraton Poznań

Firma Hogart wdrożyła system klasy ERP - SunSystems wersja 5 w nowo powstałym hotelu Sheraton w Poznaniu, zarządzanym przez lidera w branży hotelarskiej, firmę Starwood Hotels & Resorts.



Firma Starwood jest właścicielem i zarządcą pięciogwiazdkowego hotelu Sheraton, otwartego w 1996 roku w Warszawie. Jest również współwłaścicielem i zarządza nowoczesnym, otwartym we wrześniu 2003 roku pięciogwiazdkowym hotelem The Westin Warsaw oraz hotelem Sheraton Kraków otwartym w kwietniu 2004 roku. Firma Starwood, kontynuując swój rozwój w Polsce, wybrała Poznań dla zlokalizowania kolejnego luksusowego hotelu i zdecydowała się na ponowne wdrożenie SunSystems do obsługi działalności finansowo księgowej, analiz zarządczych i zaawansowanego raportowania, środków trwałych, procesów zakupowych i gospodarki magazynowej Hotelu. Oprogramowania działającego już w pozostałych lokalizacjach.

Jest to już czwarty obiekt w Polsce należący do sieci Starwood. Zaraz po oddaniu do użytkowania pierwszych pomieszczeń biurowych z początkiem października 2006 roku, równocześnie z trwającymi jeszcze innymi pracami wykończeniowymi w pozostałych częściach hotelu rozpoczęły się prace wdrożeniowe. Taka synchronizacja i organizacja prac pozwoliła na jednoczesne otwarcie hotelu i rozruch systemów obsługi działalności organizacji. Otwarcie hotelu wraz z uruchomieniem produkcyjnym systemów biznesowych (w tym SunSystems, RB Payroll i Micros Fidelio) nastąpiło pod koniec listopada 2006 roku. Takie rekordowe tempo wdrożenia SunSystems w wersji 5 w tym zakresie konfiguracyjnym było możliwe dzięki sprawnej organizacji prac grup projektowych, pełnemu zaangażowaniu w rozwiązywanie zagadnień projektowych (szczególnie na etapie testów akceptacyjnych), jak również dużemu doświadczeniu kierownictwa hotelu w Poznaniu zdobytemu w poprzednich z powodzeniem przeprowadzonych wdrożeniach SunSystems w innych oddziałach.

Konfiguracja wdrożonego SunSystems w hotelu  Sheraton Poznań zawiera moduły: Finanse (wraz z obsługą wielowalutową), Środki Trwałe, Obsługa procesów zakupowych i magazynowych, pakiet raportowy Vision. System jest wykorzystywany do obsługi księgowości finansowej, podatkowej i zarządczej, bieżącej obsługi procesów zakupowych z szeroko wykorzystaną funkcjonalnością etapów akceptacji i zatwierdzania kosztów przez uprawnione grupy użytkowników, obsługi gospodarki magazynowej z wyceną zapasów i automatyczną dekretacją księgową, jak również do raportowania operacyjnego oraz zarządczego.

SunSystems został wybrany między innymi dlatego, że pozwala na obsługę pełnej działalności operacyjnej i zarządczej hotelu, jak również zapewnia szereg możliwości integracji z innymi pakietami oprogramowania takim i jak systemy front office’owe, czy kadrowo-płacowe. Elastyczność SunSystems pozwala na etapie wdrożenia na dostosowanie jego konfiguracji do lokalnych potrzeb danej jednostki organizacyjnej, a otwarta architektura na łatwe interfejsowanie z innymi rozwiązaniami, jakie wykorzystuje klient. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wdrożeniach w branży hotelarskiej firma Hogart została certyfikowanym, globalnym dostawcą wdrożeń oprogramowania SunSystems dla sieci Starwood Hotels & Resorts oraz Hilton i dopracowała się długiej listy referencyjnej, doświadczonego zespołu konsultantów, jak również wertykalnego rozwiązania, które może być łatwo implementowane w kolejnych firmach tej branży.

Źródło: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top