loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Nowy system ERP - QAD 2007 - już na rynku

Firma QAD, dostawca systemu wspomagającego zarządzanie dla firm produkcyjnych, ogłosiła debiut pakietu ERP - QAD Enterprise Applications 2007 (QAD 2007). Nowy zintegrowany pakiet aplikacji rozszerza potencjał dotychczas oferowanego rozwiązania MFG/PRO i zapewnia dodatkowe możliwości wzrostu dla firm produkcyjnych.

Enterprise Applications jest dedykowane zarówno organizacjom jednozakładowym, jak i firmom o rozproszonej strukturze.

QAD 2007 jest kompletnym narzędziem, spełniającym oczekiwania globalnych producentów, a jednocześnie jest pierwszą propozycją QAD o charakterze „deployment-independent” – zapewniający pełną elastyczność użytkowania. Rozwiązanie zostało oparte na modelu architektury zorientowanej na usługi (SOA). Podstawowe usprawnienia zapewniają producentom skuteczniejsze zarządzanie łańcuchem dostaw i zamówień, aktywami przedsiębiorstwa oraz transportem i logistyką. Aplikacja usprawnia jednocześnie komunikację i pozwala osiągnąć większą produktywność z istniejących zasobów.

Oprogramowanie może być zainstalowane w modelu „na żądanie” (on demand), lokalnie (on premise) oraz niezależnie od urządzenia (on appliance). QAD 2007 cechuje szczególnie przyjazne użytkowanie, dzięki wprowadzeniu nowego interfejsu użytkownika QAD.NET UI opartego na środowisku Microsoft.

- „Aby móc konkurować na dzisiejszym rynku, zarządzający przedsiębiorstwami o różnej wielkości muszą mieć wgląd w operacje biznesowe, w celu lepszego przewidywania i reagowania na zmiany rynkowe oraz usprawnienia współpracy z partnerami handlowymi” – mówi Pamela Lopker, prezes QAD. - „Korzystając z QAD 2007 nasi klienci będą w stanie sprostać wymaganiom popytu, usprawnić komunikację w łańcuchu dostaw i poprawić wyniki działalności operacyjnej, bez rozbudowy systemu, charakterystycznej dla starszych rozwiązań ERP”.

QAD 2007 wspiera wizję QAD “Perfect Lean Market” stworzoną na bazie potrzeb firm produkcyjnych. Koncentruje się na sprawnym funkcjonowaniu łańcucha dostaw, który charakteryzuje się bezkolizyjną komunikacją, eliminowaniem strat i wysoką skutecznością.
QAD 2007 zapewnienia producentom:
  • wgląd we wszystkie operacje biznesowe,
  • szybkie i efektywne działanie na globalnym i lokalnym poziomie,
  • eliminację ryzyka związanego z finansami korporacji w kontekście działań na lokalnym rynku.

 

QAD 2007 zapewnia użytkownikom dostęp do przewodnika wspierającego najlepsze praktyki, wymagane przez wewnętrzne strategie korporacyjne jak również przez firmy, będące instytucjami rządowymi takie jak U.S Securities and Exchange Commission (SEC), International Financial Reporting Standards (IFRS) oraz U.S. Ford and Drug Administration (US F.D.A.) oraz wymagania Unii Europejskiej.

Dodatkowe funkcjonalności QAD 2007

QAD 2007 stanowi zintegrowany pakiet stworzony w celu usprawnienia operacji wytwórczych, kanałów dystrybucji, finansów, obsługi klientów, technologii i kontroli wydajności. Funkcjonalności QAD 2007 obejmują:
  • QAD Financials – Zapewnia możliwość zarządzania i kontrolowania działalności na poziomach lokalnym, regionalnym i globalnym, dzięki zgodności z regulacjami prawnymi, usprawnieniu rozwiązań księgowych, raportów finansowych i innych kluczowych wymagań biznesowych.
  • QAD Customer Management – Usprawnia czas reakcji poprzez współpracę i zarządzanie klientami i ich potrzebami.
  • QAD Manufacturing – Pozwala firmom redukować koszty i zwiększać moce przerobowe, korzystając z najnowszej techniki harmonogramowania produkcji, pozwalającej wprowadzać zasady „szczupłej” produkcji.
  • QAD Supply Chain – Zawiera moduły, które pomagają usprawnić zarządzanie dostawami i dostawcami poprzez współpracę w czasie rzeczywistym.
  • QAD Service & Support – Zapewnia możliwość wsparcia i serwisu produktów po sprzedaży. Umożliwia śledzenie procesu gwarancji, obejmuje obsługę telefoniczną oraz system zwrotów i napraw.
  • QAD Enterprise Asset Management – Zapewnia pełną obsługę cyklu zarządzania aktywami począwszy od planowania, poprzez instalację, utrzymanie i naprawy.
  • QAD Analytics – Pozwala firmom analizować dane w celu pomiaru wyników biznesowych w kluczowych obszarach działalności.
  • QAD Interoperability – Zapewnia przenośność bazy danych oraz elastyczność systemu operacyjnego, a także umożliwia dostęp do wszystkich elementów QAD Enterprise Applications.

Skrojony na potrzeby globalnych i polskich wytwórców
QAD Enterprise Applications 2007 jest zbudowany w oparciu o dogłębne zrozumienie procesów produkcyjnych, dystrybucyjnych, finansowych oraz innych istotnych dla firm produkcyjnych. Został zaprojektowany w celu zapewnienia maksymalnej elastyczności niezależnie od lokalizacji firmy na świecie. Rozwiązanie jest dostępne w 27 językach oraz może obsługiwać różnorodne systemy walutowe. QAD zapewnia rozwiązania i wsparcie zarówno dla jednozakładowych firm produkcyjnych, które mają klientów i dostawców w wielu miejscach na świecie, jak i przedsiębiorstw globalnych z fabrykami w wielu krajach.

Od 1998 QAD w Polsce wdraża systemy wspomagające zarządzanie i posiada wiele przykładów udanych implementacji. Pakiet ERP -  QAD Enterprise Applications 2007 pozwoli rodzimym klientom na efektywne planowanie, koordynację popytu i podaży oraz zaspokojenie potrzeb zgłaszanych przez odbiorców. Rozbudowana oferta QAD daje pewność, że zastosowane rozwiązania pakietu są ze sobą spójne i dostarczają firmom dodatkowe możliwości efektywnego ich rozwoju i wzrostu.

Źródło: QAD

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top