loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Senator zakończył wdrożenie systemu ERP firmy Softlab

Zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu ERP - Softlab SQL w firmie Senator, która jest znanym producentem systemów zabudowy wnętrz i drzwi przesuwnych. System działający na jednej bazie dostępny jest na około 20 stanowiskach i obsługuje centralę wraz z magazynem centralnym oraz kilka punktów sprzedaży działających on-line przez łącza rozległe. Softlab SQL wspomaga zarządzanie magazynem i sprzedażą oraz finansami i księgowością.


Senator sp. z o.o. od 1997 roku zajmuje się realizacjami systemów zabudowy wnętrz z drzwiami przesuwnymi w Polsce i za granicą. Firma zapewnia wszechstronną obsługę w zakresie urządzenia wnętrz i montażu systemu drzwi przesuwnych realizowaną przez wykwalifikowany zespół. Wiedza, wieloletnie doświadczenie, doskonała znajomość rynku oraz najwyższy profesjonalizm czyni z firmy Senator bezpiecznego i wiarygodnego partnera.

Podstawowym kryterium wyboru systemu wspomagającego zarządzanie firmą Senator była możliwość dopasowania funkcjonalnego systemu do struktury i procesów biznesowych zachodzących w firmie. Istotnym argumentem przy wyborze zintegrowanego systemu Softlab SQL była również gwarancja poprawnego działania i stabilności rozwoju oferowanego produktu oraz doświadczenie i dobra opinia dostawcy, którego oprogramowanie działające w środowisku DOS od wielu lat wspomagało działanie firmy. Obecny projekt obejmował migrację do najnowszego produktu Softlab - zintegrowanego systemu ERP II, Softlab SQL.

Logistyka i Sprzedaż Softlab SQL wspomaga zbieranie zamówień, prowadzenie sprzedaży, zarządzanie magazynem i operacje zakupów. Moduł Finanse i Księgowość upraszcza rozliczenia z dostawcami i odbiorcami, pozwalając zgodnie z aktualnymi przepisami rozliczać zakupy zagraniczne w wielu kursach, kontroluje i rozlicza zaliczki, umożliwia tworzenie analiz finansowych działania firmy. Obecnie planowane jest rozbudowanie systemu o mechanizmy zaawansowanego zarządzania cenami i rabatami, które ułatwią współpracę z kontrahentami.

Źródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top