loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Rol-Mar z Impulsem ERP

 BPSC rozpoczyna wdrożenie zintegrowanego systemu ERP - Impuls 5 w przedsiębiorstwie Rol-Mar, jednym z krajowych liderów w dystrybucji wyposażenia technicznego dla rolnictwa. System ma być unikatowym rozwiązaniem dopasowanym do specyficznych wymagań Rol-Maru.


Rol-Mar swą działalność rozpoczął w 1989 roku, produkując części zamienne dla maszyn rolniczych i zaspakajając głównie potrzeby rynku lokalnego. Aktualnie firma działa na terenie całego kraju, zdobywając pozycję lidera, dysponując własnym transportem, dużą powierzchnią magazynową (ponad 5 tys. m2) i przede wszystkim ogromnym potencjałem rozwojowym.

Implementacja systemu klasy ERP jest kolejnym etapem rozwoju, pozwalającym zdynamizować działalność przedsiębiorstwa. Rol-Mar wybierając system ERP kierował się głównie elastycznością ofert. System musiał zostać „dopasowany” do już działającego w firmie oprogramowania, które umożliwia bieżącą analizę stanów magazynowych pod kątem trendów rynkowych. Specjalistyczne oprogramowanie, za pomocą, którego przeprowadzane są niezwykle szczegółowe analizy umożliwia maksymalne zracjonalizowanie polityki magazynowej. Impuls 5 ma obok swych podstawowych funkcji wspomagać pracę tego systemu, dostarczając w czasie rzeczywistym kompleksowy, niezbędny zestaw informacji (tylko wówczas będzie ono całkowicie spełniało swe funkcje).

Jak podkreślają przedstawiciele Rol-Maru, BPSC jest firmą elastyczną, gwarantującą prawidłowy przebieg wdrożenia. Impuls 5 umożliwi dostarczenie prawidłowej informacji dotyczącej m.in. wielkości obrotu i zysku na każdej pozycji asortymentowej. Zapewni także wiedzę nt. utraconych korzyści z tytułu np. nieterminowych czy niepełnych dostaw zarówno do klientów końcowych, jak i dostawców.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top