loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Questy wdraża system ERP dla dystrybutora elektronarzędzi

Poznańska firma Questy, specjalizująca się we wdrożeniach systemów wspomagających działanie przedsiębiorstw klasy ERP, CRM i B2B, poinformowała o podpisaniu umowy z Wielkopolskim Przedsiębiorstwem handlowym „ELMET” S.A. Umowa obejmuje analizę przedwdrożeniową, sprzedaż licencji oraz wdrożenie i obsługę powdrożeniową systemu Graffiti ERP.


Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Handlowe „ELMET” S.A. jest liderem wśród dystrybutorów elektronarzędzi oraz artykułów instalacyjno - sanitarnych, elektrotechnicznych, ściernych i spawalniczych. W ofercie firmy można znaleźć około 20 tysięcy produktów, między innymi marek DeWALT, METABO, czy Ravanson.

ELMET S.A. poprzedził decyzję o wyborze dostawcy długotrwałymi i szczegółowymi analizami możliwości oferentów. Firma Questy mogła pochwalić się wdrożeniami systemów ERP w firmach handlowych oraz zaproponowała elastyczne i partnerskie podejście do projektu.

Liczymy, że wdrożenie systemu Graffiti ERP pomoże nam sprawniej planować zapasy i przyczyni się do zmniejszenia kosztów działalności operacyjnej. Aby osiągnąć ten cel nasz dostawca musiał spełnić rygorystyczne warunki dotyczące przede wszystkim doświadczenia konsultantów wdrożeniowych w dużych firmach handlowych. – mówi kierownik projektu ze strony ELMET S.A.

Questy wdroży pakiet Graffiti.lite Błękitny w oparciu o analizę i modelowanie kluczowych dla Klienta procesów. Głównym celem wdrożenia jest podniesienie efektywności przedsiębiorstwa w obszarze gospodarki magazynowanej, logistyki, sprzedaży i księgowości. Zaproponowane przez Questy rozwiązanie pozwoli ponadto uzyskać szereg raportów i analiz, dając zarządowi narzędzia do podejmowania decyzji. Uruchomienie systemu zostało zaplanowane na 2. stycznia 2009 roku – będzie z niego korzystać około 60 użytkowników pracujących w 5 lokalizacjach.

Źródło: www.questy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top