loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma ODL Sp. z o.o., producent specjalistycznego oprogramowania komputerowego klasy ERP, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów z branży jubilerskiej wprowadzając na rynek system informatyczny dedykowany dla obsługi firm tego sektora. Wybór danego kierunku działania nie był przypadkowy.

f
Po wnikliwych badaniach rynku przeprowadzonych przez analityków ODL okazało się, że Jubilerzy należą do jednej z niewielu grup przedsiębiorców, które były dotychczas pomijane przez producentów z branży IT.

Zauważyliśmy rosnące potrzeby branży jubilerskiej. Jako jedną z najważniejszych zaobserwowaliśmy brak specjalizowanego systemu, który pomógłby w skoordynowaniu sprzedaży, zarządzaniu stanami magazynowymi i w konsekwencji w lepszym wykorzystaniu potencjału firm. - mówi Jarosław Achinger jeden z autorów oprogramowania.

Udział w targach jubilerskich „Ambermart 2008” (Gdańsk) oraz „Złoto, Srebro, Czas 2008” (Warszawa) jak również współpraca z firmą Jubitom pozwoliły firmie ODL zdecydowanie lepiej zrozumieć potrzeby branży. Dzięki zdobytej wiedzy specjaliści ODL stworzyli system w pełni dedykowany Jubilerom, który usprawnił już prowadzenie biznesu w ponad 30 lokalizacjach.

Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni ilością napływających zgłoszeń od firm zainteresowanych naszą ofertą. Choć warto zaznaczyć, że ODL – Jubiler jest jednym z pierwszych produktów tego typu na rynku – mówi Patrick Flanagan prezes ODL.

Użytkownicy oprogramowania ODL – Jubiler podkreślają, że dzięki systemowi posiadają m.in. solidne podstawy do przeprowadzania wnikliwych analiz i planowania dalszego rozwoju firmy, nie muszą dodatkowo kontrolować pracowników. Zauważają również zdecydowany wzrost zadowolenia klientów spowodowany szybką i niezawodną obsługą oraz wprowadzeniem ciekawych programów lojalnościowych. Przede wszystkim jednak, mają więcej czasu, który mogą wykorzystać na pracę twórczą prowadzącą do powstawania nowych, unikalnych produktów oraz innowacyjnych propozycji marketingowych, co w rezultacie pozwala im w dużym stopniu wyprzedzić konkurencję.

Źródło: ODL

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top