loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

J. Barbour & Sons oraz system ERP Lawson

 Firma Lawson Software poinformowała o podpisaniu kontraktu na wdrożenie rozwiązania klasy ERP Lawson Quickstep Fashion w J. Barbour & Sons Ltd., brytyjskim przedsiębiorstwie zajmującym się produkcją i dystrybucją odzieży i akcesoriów do noszenia na co dzień. System ERP Lawsona, które będzie pracować na platformie IBM System i, ma pomóc firmie Barbour w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i w Stanach Zjednoczonych i, w efekcie, w zwiększeniu efektywności biznesowej.


Umowę zawarto w trakcie drugiego kwartału 2009 roku finansowego Lawsona, który zakończył się 30 listopada 2008 roku.

Barbour to rodzinne przedsiębiorstwo zarządzane przez czwarte pokolenie właścicieli i działające na rynku od ponad 100 lat. W wyniku rozwoju i zmian zachodzących w firmie procesy biznesowe tej organizacji stały się bardzo złożone. W tej chwili obejmują, między innymi, zaopatrzenie w materiały, projektowanie, produkcję, dystrybucję i sprzedaż detaliczną produktów. Wszystko to, w połączeniu z coraz bardziej skomplikowaną sytuacją w branży modowej – na przykład w związku z koniecznością wprowadzania na rynek większej liczby kolekcji sezonowych i większym zróżnicowaniem produktów pod względem rozmiaru, koloru czy kroju – zmusiło firmę Barbour do poszukiwania pojedynczego i zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

Wybór firmy Barbour padł na Lawson QuickStep Fashion, skalowalny pakiet oprogramowania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), w ramach którego prekonfigurowano ponad 70 procent procesów typowych dla branży modowej. Dzięki temu czas potrzebny na wdrożenie może być krótszy nawet o 50 procent. Nowy system sprawia, że Barbour będzie w stanie skupić się na poprawie zdolności produkcyjnych za sprawą ulepszonego planowania i wykonania w ramach łańcucha dostaw oraz bardziej efektywnego nadzoru nad zamówieniami. System Lawsona został zaprojektowany także z myślą o poprawie efektywności monitorowania i raportowania działań w firmach takich jak Barbour.

Jako dodatek do pakietu Lawson QuickStep Fashion firma Barbour wdroży kilka dodatkowych aplikacji Lawsona, których zadaniem jest pomoc w uzyskaniu lepszej efektywności. Wśród nich są narzędzia takie jak Demand Planner (Planowanie Popytu), Supply Chain Planner (Planowanie w łańcuchu dostaw), Warehouse Mobility oraz Lawson Smart Office.

Lawson QuickStep Fashion łączy w sobie typową dla branży zawartość z wbudowanymi narzędziami biznesowymi, które zostały opracowane na podstawie doświadczeń i wiedzy Lawsona dotyczących branży modowej. To sprawiło, że rozwiązanie Lawsona idealnie pasuje do profilu naszego biznesu – stwierdziła Brenda Readman-Bell, dyrektor ds. finansów i IT w firmie J. Barbour & Sons. Okres, w którym jesteśmy najbardziej zapracowani, zaczyna się w czerwcu. Kluczowe było dla nas znalezienie dostawcy oprogramowania, który będzie w stanie sprostać realizacji projektu w niedługim czasie. Lawson zapewnia niższy całkowity koszt posiadania systemu oraz szybsze wdrożenie dzięki rozwiązaniu QuickStep, a my postanowiliśmy to wykorzystać. W zaledwie kilka dni po podpisaniu umowy rozpoczęły się szkolenia i instalacja oprogramowania. To pozwoli nam uzyskać lepszą pozycję wyjściową do wdrożenia całego systemu

Lawson QuickStep Fashion pomaga uprościć zarządzanie złożonymi i globalnymi łańcuchami dostaw, pomagając firmom takim jak Barbour w uzyskaniu jak najwyższego poziomu marży, co ma szczególne znaczenie dla branży, w której marże nie należą do najwyższych – skomentował Andrew Dalziel, dyrektor ds. globalnego marketingu dla branży modowej w Lawsonie. – 350 klientów z branży modowej na całym świecie świadczy o tym, że Lawson zna specyfikę tego sektora rynku, a jego rozwiązania zawierają funkcje, które pomagają firmom modowym w osiąganiu ich celów.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top