loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

POLAN z systemem ERP Macrologic

 Macrologic podpisał kontrakt z firmą Krakowska Hodowla i Nasiennictwo Ogrodnicze POLAN Spółka z o.o. W przedsiębiorstwie rozpoczęto wdrożenie systemu ERP w obszarach Finanse, Controlling, Logistyka, Personel, Produkcja. POLAN jest kolejną spółką z branży nasiennej, w której zainstalowany zostanie system ERP Xpertis.


Macrologic dotychczas wdrożył systemy ERP w spółkach: Małopolska Hodowla Roślin HBP Sp. z o.o., Nasiona Kobierzyc Sp. z o.o., Rolimpex Nasiona SA, Danko Hodowla Roślin Sp. z o.o., Nasiennik Sp. z o.o.. Projekt w POLAN realizuje Macrologic oddział w Zamościu.

POLAN jest jedną z największych w Polsce firm hodowlano-nasiennych w sektorze nasion ogrodniczych. Spółka specjalizuje się w hodowli nasion, produkcji superelit oraz materiału siewnego i nasadzeniowego. POLAN posiada w swojej ofercie ponad 200 własnych odmian warzyw i kwiatów. Firma prowadzi sprzedaż materiału siewnego na rynku krajowym i jest znaczącym eksporterem na rynek europejski.

POLAN zatrudnia blisko 150 osób. Spółką działa w strukturze wielooddziałowej, posiada dwa przedstawicielstwa, kilka gospodarstw hodowlanych oraz współpracuje z dużą liczbą hodowców. Brak automatycznej wymiany danych w ramach struktur produkcyjnych i sprzedażowych skutkował ograniczeniami w realizacji obrotu towarowego oraz opóźniał proces raportowania. Te oto przesłanki zadecydowały o zakupie i rozpoczęciu wdrożenia systemu Xpertis ERP.

Zasadniczym celem projektu prowadzonego przez Macrologic jest usprawnienie zarządzania w obszarze logistyki i sprzedaży. Są to obok podnoszenia jakości produkcji nasion bardzo ważne elementy strategii marketingowej Zarządu Spółki, który wiele uwagi poświęca kontaktom z partnerami handlowymi, dystrybucji i promocji. Spółka liczy, iż dzięki centralizacji zarządzania i usprawnieniu pracy zespołów handlowych zwiększy obroty i zyski netto. Wprowadzenie zintegrowanego systemu pozwoli spółce szybciej reagować i dostosowywać strukturę cenową oferty do zmieniających się warunków rynku.

Źródło: www.macrologic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top