loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Wagner w rytmie systemu ERP Lawsona

Firma Lawson Software poinformowała, że firma Wagner Equipment Co., amerykański dealer urządzeń firmy Caterpillar, wykupiła licencję na pakiet rozwiązań Lawson for Equipment Service Management and Rental (Pakiet ERP Lawson dla branży zarządzania serwisem i wynajmem sprzętu). Firma

Firma Wagner wdroży system Lawson w celu uzyskania dostępu do nowych funkcji i narzędzi oraz zwiększenia wydajności prowadzonych działań biznesowych. To branżowe rozwiązanie firmy Lawson pomaga dealerom sprzętu ciężkiego skuteczniej zarządzać procesami sprzedaży, serwisu, konserwacji i wynajmu urządzeń w ramach prowadzonej działalności. Umowa została podpisana w pierwszym kwartale roku finansowego 2010 firmy Lawson, który skończy się 31 sierpnia 2009 roku.

Prywatna firma Wagner Equipment Co., będąca dealerem sprzętu firmy Caterpillar od 1976 roku, zajmuje się sprzedażą i wynajmem wysokiej jakości maszyn i silników tej marki. Urządzenia firmy Caterpillar wykorzystywane są w takich branżach, jak: budownictwo ciężkie, budownictwo użytkowe, górnictwo, utylizacja odpadów, utwardzanie nawierzchni, projekty miejskie i rządowe, leśnictwo, energetyka. Sieć sprzedaży firmy obejmuje teren stanów Kolorado i Nowego Meksyku oraz zachodnią część Teksasu.

Firma Wagner Equipment Co. poszukiwała nowego, zintegrowanego rozwiązania dla przedsiębiorstw, aby zastąpić nim aktualnie wykorzystywane, niezgodne ze sobą systemy biznesowe. Zastosowanie nowego systemu ERP firmy Lawson wiąże się z oczekiwanym uzyskaniem większej sprawności, podniesieniem wydajności pracowników oraz usprawnieniem procesu raportowania poprzez udostępnienie jednego źródła danych i informacji. Firma Wagner wybrała branżowe rozwiązanie firmy Lawson spośród wielu konkurencyjnych ofert czołowych producentów oprogramowania dla przedsiębiorstw i rozwiązań biznesowych. Firma Lawson udostępniła narzędzie Value Assessment w ramach rozwiązania Lawson Opportunity Analyzer, dzięki któremu firma Wagner mogła opracować analizę biznesową z myślą o późniejszym wyborze oprogramowania. Opportunity Analyzer to narzędzie ułatwiające podejmowanie decyzji. Z wyprzedzeniem prezentuje przedsiębiorstwu wymierne, potencjalne korzyści finansowe i niefinansowe, które przynosi inwestycja w oprogramowanie dla przedsiębiorstw.

Naszym zdaniem firma Lawson zaoferowała najlepsze rozwiązanie dostępne obecnie na rynku, ponieważ zostało ono opracowane ściśle pod kątem naszej branży – powiedział Bruce Wagner, główny dyrektor operacyjny w firmie Wagner Equipment Co. – Wybraliśmy rozwiązanie Lawson z wielu powodów, m.in. ze względu na wysoką jakość produktu, wsparcie, którego udzielono nam podczas wdrażania oprogramowania oraz zaangażowanie firmy Lawson w sprawy społeczności dealerów firmy Caterpillar. Poza tym narzędzie Lawson Opportunity Analyzer pozwoliło nam uzyskać przejrzysty obraz ewentualnych korzyści płynących z wdrożenia systemu Lawson przed rozpoczęciem przedsięwzięcia – dodał Bruce Wagner.

Pakiet Lawson for Equipment Service Management & Rental (Lawson dla branży zarządzania serwisem i wynajmem sprzętu) umożliwia dealerom urządzeń sprawne zarządzanie sprzętem: od sprzedaży, poprzez cały okres eksploatacji, aż do wycofania z użycia. Rozwiązanie zapewnia integrację globalnych łańcuchów dostaw dealera oraz kontakt z producentami urządzeń. Pomaga również ściślej zintegrować wewnętrzne działy sprzedaży, finansów, serwisu, gwarancji i wynajmu w firmie dealera. Integracja ta sprzyja szybszemu przetwarzaniu zamówień klientów oraz obsługiwaniu zgłoszeń gwarancyjnych. Ponadto oprogramowanie umożliwia dealerom sprzętu sprawne planowanie przyszłych potrzeb serwisowych i tworzenie ich harmonogramów w oparciu o programy konserwacji sprzętu aktualnie wykorzystywanego przez klienta w terenie. Dzięki temu dealerzy mogą trafniej przewidzieć zapotrzebowanie na części i robociznę.

W dzisiejszych czasach dealerzy urządzeń potrzebują specjalnych aplikacji biznesowych opracowanych z myślą o specyficznych wymaganiach sprzedaży, serwisu i wynajmu sprzętu ciężkiego – stwierdził Ron Kubera, dyrektor generalny działu rozwiązań dla branży serwisu i wynajmu sprzętu w firmie Lawson. – Szczególnie w obecnej, trudnej sytuacji gospodarczej dealerzy sprzętu potrzebują narzędzi, które pozwolą czerpać maksymalne korzyści z każdego sprzedanego, serwisowanego lub wynajmowanego urządzenia w całym cyklu eksploatacji. Dzięki ścisłemu ukierunkowaniu na naszą branżę firma Lawson może te potrzeby zaspokoić – podsumował Ron Kubera.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top