loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Wdrożenie systemu ERP Comarch CDN XL w Arpack Polska, spółce z kapitałem niemieckim, zostało sfinalizowane. Prace implementacyjne przeprowadziło zielonogórskie biuro Platynowego partnera Comarch – firmy Infortes z Wrocławia.

Arpack Polska Sp. z o.o. powstała w 1999 roku w Słubicach. Firma operuje na terenie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Posiada tam zakład produkcyjny oraz halę magazynową. Oferta produktowa zawiera głównie palety i kształtki styropianowe oraz płyty izolacyjne. Od 2008 roku Arpack posiada certyfikat ISO 9001.

Wybór systemu oraz firmy wdrożeniowej poprzedzony został gruntowną analizą rynku producentów oprogramowania klasy ERP. Arpack korzystał dotychczas z systemu finansowo-księgowego oraz rozbudowanych arkuszy kalkulacyjnych. Brak integracji danych i ich rozproszenie uniemożliwiały skuteczną pracę i strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem.

Kompleksowość rozwiązania Comarch oraz gwarancja jego stałego udoskonalania, jak również profesjonalizm i doświadczenie firmy Infortes zadecydowały o wyborze.

Warto było poświęcić odpowiednio dużo czasu na wybór systemu i analizę różnych ofert dostawców. Dzięki temu wdrożenie przebiegło bez niespodzianek przy dużej elastyczności zespołu wdrożeniowego (…) Comarch CDN XL to system dostosowany do realiów rynkowych – mówi Mariusz Bidol, Marketing and Sales Manager Arpack Polska.

Zakres wdrożenia objął wszystkie strefy funkcjonalne przedsiębiorstwa. Zainstalowane moduły to m.in. Produkcja, Sprzedaż, Zamówienia, CRM, Księgowość czy Kadry i Płace. Korzyści biznesowe zauważalne są natychmiast. Wzrost poziomu obsługi Klienta oraz efektywności pracy pracowników, automatyzacja procesów, łatwość tworzenia raportów i analiz czy obniżenie kosztów magazynowania poprzez racjonalizację polityki zarządzania zasobami to tylko niektóre z nich.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top