loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Epicor Mobile Field Service zaprezenotwany

Epicor Software Corporation, dostawca zintegrowanych aplikacji dla średniej wielkości firm przedstawia Epicor Mobile Field Service, rozwiązanie z linii produktów Epicor Mobile przeznaczone dla przedsiębiorstw ze skomplikowaną strukturą personelu pracującego w terenie. Dzięki pełnej synchronizacji danych ERP z bezprzewodowymi urządzeniami PDA zapewnia ono kluczowe narzędzia biznesowe zespołom i pracownikom pracującym w terenie, którzy szczególnie potrzebują dokładnych i aktualnych informacji. Co ważne, rozwiązanie to nie wymaga ciągłego utrzymywania połączenia.

Epicor Mobile Field Service umożliwia kontekstowy, łatwy w użyciu sposób zarządzania pracą grupową (workflow). Rozwiązanie wyposażone jest w obsługę GPS oraz tzw. kreatory, które prowadzą użytkownika krok po kroku przez wykonywane zadania i upraszczają ich realizację oraz wprowadzanie danych. Dodatkowo za pomocą mobilnej konsoli dyspozytorskiej albo bezpośrednio w systemie ERP firmy Epicor można zarządzać, aktualizować i śledzić harmonogramy wizyt, prace, wyposażenie, materiały i zapasy.

Epicor Mobile Field Service to doskonałe rozszerzenie systemu ERP Epicor 9, z którego korzystamy - powiedział Jonathon Bonnici, dyrektor ds. wdrażania systemów w firmie Tieman Industries, która jako jedna z pierwszych wdrożyła zarówno Epicor 9, jak i rozwiązanie Epicor Mobile Field Service.

Tieman to czołowy producent samochodów - cystern, urządzeń przeładunkowych, wind towarowych, podnośników nożycowych, platform załadunkowych oraz wind samochodowych dla osób niepełnosprawnych.

Oferujemy serwis wyspecjalizowanych produktów w odległych lokalizacjach, więc kontrola nad mobilnym personelem jest bardzo istotna. Dzięki niej, będziemy mogli zarządzać zasobami w czasie rzeczywistym oraz ułatwiać wykonywanie zadań pracownikom terenowym.

Wraz z premierą Epicor Mobile Field Service kładziemy solidne podwaliny pod całą linię produktów Epicor Mobile - powiedział Rodney Winger, dyrektor ds. marketingu produktów w Epicor Software Corporation – Rozwiązanie to oferuje pracownikom administracyjnym i terenowym narzędzia i środki komunikacji niezbędne do świadczenia efektywnych ekonomicznie usług o najwyższej jakości. Bez względu na rodzaj połączenia, personel terenowy może bezprzewodowo wykonywać zadania w miarę, jak kierownicy oraz dyspozytorzy rozdzielają pracę i zasoby w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie Epicor Mobile Field Service to doskonały przykład na to, że Epicor pozwala klientom prowadzić biznes bez barier.

Źródło: www.epicor.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top