loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Powstanie innowacyjnych modułów platformy Comarch Utilities dedykowanych branży wodociągowej to efekt zakończonego wdrożenia systemu ERP Comarch Energia w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Rybniku.
 

Wdrożony w PWiK Rybnik system ERP Comarch Energia to kolejny z sukcesem zrealizowany przez Comarch projekt w branży wodociągowej. Wyróżnia się on wdrożeniem po raz pierwszy nowych dedykowanych dla branży wodociągowej modułów.
Skala procesów realizowanych w PWiK Rybnik wymagała, aby wdrożony system realizował je zgodnie z wymaganiami i jednocześnie na tyle sprawnie, aby zapewnić użytkownikom należyty komfort pracy. Współpraca osób zaangażowanych w realizację projektu doprowadziła do optymalizacji wybranych funkcjonalności systemu Egeria, dzięki czemu zapewniono wysoki poziom ergonomii obsługi. Projekt nie należał do łatwych, ale duże zaangażowanie obydwu stron sprawiło, że zakończony projekt jest dla nas niewątpliwym komercyjnym sukcesem – mówi Jan Rzytka – Kierownik Projektu ze strony PWiK Rybnik.

W 2006 roku podpisano umowę, w ramach której przewidziano wdrożenie systemu ERP Comarch Egeria w zakresie modułów ogólnobranżowych i dedykowanych dla branży Utilities – modułu Biling oraz Remonty i Obsługa Techniczna. W trakcie prac wdrożeniowych powstały dodatkowo nowe funkcje systemu związane z zaawansowanymi mechanizmami rozliczeń stosowanymi w przedsiębiorstwie w Rybniku.

PWiK Rybnik jest dużym i prężnie działającym przedsiębiorstwem. Wdrożony system pozwolił nam na lepszą realizację naszej statutowej działalności, pełny monitoring kosztów, umożliwiając jednocześnie poprawę jakości obsługi Odbiorc –mówi Prezes PWiK Rybnik Janusz Karwot.

Zakończony w lipcu odbiór platformy, zapoczątkował nowy etap współpracy. Aktualnie podpisano aneks poszerzający ilość użytkowników eksploatowanego systemu – z planowanych wstępnie 35, liczba ta wzrośnie do ponad 100.

Działanie to wymagało bardzo krótkiego czasu przeniesienia informacji. W trakcie zaledwie jednego weekendu dokonano potężnej migracji danych. Było to konieczne ze względu na umożliwienie od poniedziałku normalnej pracy zakładu – mówi Piotr Skórski dyrektor centrum wdrożeń w Comarch.

Projekt ten to dobry przykład, że mimo pojawiających się utrudnień, konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów jest czynnikiem niezbędnym i stale towarzyszącym w codziennej pracy Grupy Comarch – dodaje Grzegorz Niedospał, Dyrektor Sprzedaży do Pionu Utilities w ComArch SA

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top