loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Ekskluzywna galentaria skórzana i system ERP

Wittchen S.A., lider na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej, będzie korzystać z systemu ERP Microsoft Dynamics AX 2009, wdrażanego przez Columbus IT. Projekt, refundowany z Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka”, obejmie m.in. zarządzanie finansami, gospodarkę magazynową i zakupy, WMS oraz sprzedaż detaliczną.
Obecnie w Polsce Wittchen posiada 50 salonów, które są zlokalizowane na terenie całej Polski zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.
Zarządzanie tak rozległą siecią handlową wymaga szerokiego wsparcia i zautomatyzowania wielu procesów w firmie. Jednym z takich priorytetów, który chcemy wprowadzić w nowym rozwiązaniu, będzie kontrola dynamiki sprzedaży w czasie rzeczywistym i analizowanie kosztów wprowadzania kolekcji na lokalne rynki – mówi Paweł Urbaniak członek Zarządu Wittchen.
W tym celu Columbus IT zintegruje system ERP z oprogramowaniem TP.net Wincor Nixdorf do obsługi urządzeń POS w salonach Wittchen.
Dynamiczny przepływ danych z salonów do centrali firmy, umożliwi menedżerom bieżący podgląd stanów sklepowych i magazynowych oraz tworzenie, śledzenie i planowanie obrotu kolekcjami. Wiedza ta przełoży się na większe przychody ze sprzedaży w przeliczeniu na jeden m. kw. To z jednej strony, a z drugiej, pozwoli zmniejszyć koszty wprowadzania kolekcji na rynek i tym samym podnieść wielkość marży - wyjaśnia Michał Zelik, key account manager Columbus IT.
Jeśli np., w kilku salonach Wittchen w danym regionie, dynamika popytu gwałtownie wzrośnie, menedżer będzie mógł szybko zareagować, sprawdzając jak zachowują się klienci w pozostałych regionach. Wiedząc, że trend jest wszędzie taki sam, lider rynkowy może dokładnie zaplanować, jakie kolekcje, w jakiej liczbie i do jakich salonów powinny zostać dostarczone – dodaje Michał Słabowski, project manager Columbus IT Nowe rozwiązanie Columbus IT zautomatyzuje ponadto zarządzanie m.in. płatnościami i rozliczanie kosztów, księgowanie oraz weryfikację wszystkich przychodzących i wychodzących dokumentów (np. faktur importowych i wewnątrz unijnych) oraz raportów potwierdzających wydanie kolekcji z magazynu do konkretnego salonu Wittchen. Tym samym ryzyko popełnienia błędu przy zarządzaniu dokumentami zostanie zredukowane do minimum.

Źródło: www.columbusit.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top