loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP na bis – Comarch Altum w Grupie ASCOMP

FCA, producent oraz dostawca sprzętu światłowodowego, wybrał pakiet ERP Comarch ALTUM. To już kolejne, po spółce ASCOMP, wdrożenie inteligentnej platformy biznesowej w Grupie ASCOMP. Implementację systemu oraz utrzymanie działającej już instalacji prowadzi firma ALPOL – rozwiązania IT, Partner Comarch.
W czerwcu 2009 roku ASCOMP, spółka powiązana kapitałowo z FCA, podjęła decyzję o wyborze platformy Comarch ALTUM, która z powodzeniem została zaimplementowana w firmie w styczniu 2010 roku. Fakt ten wpłynął na decyzję Zarządu FCA, który wybrał Comarch ALTUM do kompleksowej obsługi całego przedsiębiorstwa. Nowy system zastąpi dotychczas wykorzystywane w firmie oprogramowanie.

Prowadzona etapami implementacja Comarch ALTUM rozpoczęła się analizą wdrożeniową w marcu 2010 roku, a zakończenie wszystkich prac planowane jest na drugą połowę 2011 roku. Pierwsi użytkownicy rozpoczęli pracę z systemem w lipcu 2010 roku. Na tym etapie został uruchomiony moduł do elektroniczej wymiany dokumentów (EDI) z kluczowym klientem firmy. Komunikacja obejmuje zamówienie sprzedaży, potwierdzenia jego przyjęcia, faktury sprzedaży oraz ich korekty, a także potwierdzenie wpłynięcia i przyjęcie dokumentów. Wymiana danych prowadzona jest w formacie xCBL 3.5 w oparciu o technologię Comarch Workflow, WebService oraz komponenty stworzone przez ALPOL – rozwiązania informatyczne.
Dzięki uruchomieniu elektronicznej wymiany dokumentów w Comarch ALTUM m.in. otrzymujemy w ciągu kilku minut potwierdzenie przyjęcia dokumentów, a także przyspieszyliśmy spływ należności od naszego klienta – podkreśla Adam Morawski, członek Zarządu FCA.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top