loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma Radmor, największy polski producent sprzętu radiokomunikacji ruchomej UKF FM, wprowadziła najnowszą wersję zintegrowanego pakietu wspomagającego zarządzanie klasy ERP – QAD Enterprise Applications. W efekcie wdrożenia firma uzyskała poprawę wydajności systemu oraz zwiększyła wygodę użytkowania aplikacji. Wprowadzone oprogramowanie, oprócz funkcjonalności pakietu ERP, obejmuje również moduł CRM, planowania produkcji oraz ICT. Z systemu korzysta 113 użytkowników.
Radmor oferuje radiotelefony doręczne, przewoźne i stacjonarne; radiomodemy i moduły transmisji danych; wojskowe radiostacje osobiste, plecakowe i przewoźne. Urządzenia umożliwiają budowanie zarówno bardzo nowoczesnych sieci trankingowych np. cyfrowej sieci TETRA, jak i konwencjonalnych systemów dyspozytorskich. Z produktów firmy korzysta wojsko, policja, straż pożarna, straż miejska, straż graniczna, zakłady karne, leśnicy i inni użytkownicy, którzy do sprawnej pracy potrzebują niezawodnych środków łączności.

Radmor użytkuje system QAD od stycznia 2007 roku. Obejmuje on całość działania przedsiębiorstwa, w szczególności wspiera obszar finansów i księgowości, magazyny, produkcję i serwis oraz środki trwałe. Wraz z przejściem do najnowszej wersji systemu QAD Enterprise Applications, Radmor wprowadził dodatkowe moduły, takie jak moduł CRM. Prowadzone jest również wdrożenie narzędzi Planning and Scheduling Workbenches, wspierających proces planowania i harmonogramowania produkcji. Rozwiązanie przybiera postać pulpitów pozwalających grupować dane rozproszone w systemie ERP i zarządzać nimi. Umożliwiają one m.in. planowanie i zarządzanie zleceniami roboczymi. Radmor zdecydował się także na implementację modułu ICT dającego możliwość szybkiego wprowadzania własnych modyfikacji w systemie.
QAD zapewnia zintegrowany system informatyczny, w którym raz wprowadzona informacja jest dostępna dla wszystkich. Wraz z przejściem do najnowszej wersji zaobserwowaliśmy znaczącą poprawę wydajności systemu oraz wygody użytkowania. Dzięki interfejsowi opartemu na platformie .NET system działa sprawniej i szybciej – mówi Miłosław Potrykus, szef IT w Radmor SA.
Wśród korzyści uzyskanych w efekcie wdrożenia pakietu aplikacji QAD, firma wskazuje na zdecydowaną poprawę rzetelności danych oraz ich dostępności. Radmor posiada jednolity obraz firmy oraz korzysta z lepszej jakości informacji. Projekt przejścia do najnowszej wersji systemu QAD Enterprise Applications trwał pół roku i był realizowany przez zespół informatyki przy wsparciu konsultantów QAD, którzy prowadzili również szkolenia dla przedstawicieli Radmoru.
Projekt przejścia do nowej wersji systemu przebiegł płynnie i bezproblemowo. Użytkownicy zauważyli pozytywne efekty w postaci nowego, atrakcyjniejszego interfejsu. Proces migracji nie zakłócił bieżącej pracy z systemem – przekonuje Miłosław Potrykus.
Oprogramowanie oparte jest na serwerze IBM i systemie RedHat Linux działającym w środowisku 64-bitowym.

Źródło: QAD Polska

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top