loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, POBIERZ I PORÓWNAJ.


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Roswell Sp. z o.o., świadcząca kompleksowe usługi w zakresie obsługi kadrowo-płacowej firm, rekrutacji oraz doradztwa HR wybrała program z oferty Comarch ERP – Comarch OPT!MA.
Wdrożenie programu Comarch OPT!MA było efektywnym rozwiązaniem w zakresie prowadzonej przez Roswell działalności operacyjnej. Wcześniej firma korzystała z kilku różnych programów do obsługi klientów, co nie zapewniało pełnej integracji i szybkości dostępu do informacji.

Do obsługi bieżącej działalności firmy zostały wybrane następujące moduły Comarch OPT!MA: Płace i Kadry, Księga Handlowa, Księga Podatkowa, Środki Trwałe oraz Kasa/Bank.

Efektywne funkcje ComarchOPT!MA sprawiły, że firma mogła ograniczyć czas potrzebny na obsługę klientów, co przełożyło się na wzrost efektywności pracy biura o ok. 20 proc. w skali roku.
Decyzję o wdrożeniu Comarch OPT!MA podjęliśmy nie tylko ze względu na rekomendację Stowarzyszenia Księgowych Polskich, ale także, i przede wszystkim, ze względu na prostotę i szybkość pracy na programie oraz stałe dostosowywanie go przez producenta do zmieniających się przepisów – mówi Edyta Bartos, prezes zarządu Roswell Sp. z o.o. – Dużymi atutami oprogramowania są także automatyzacja procesów oraz szybki dostęp do bazy przez naszych klientów, co jest szczególnie ważne przy dostępie do danych kadrowo-płacowych – dodaje Edyta Bartos.
Roswell Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi kadrowo-płacowej firm, rekrutacji oraz doradztwa HR. Jej klientami są firmy z różnych branż i rodzajów prowadzonej działalności. Dewizą funkcjonowania Roswell jest wsparcie klientów w zakresie operacyjnym, aby mogli oni maksymalizować zyski, koncentrując się wyłącznie na biznesowej działalności.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top