loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Kontakt-Simon - jeden z wiodących producentów w przemyśle elektroinstalacyjnym, obecny na rynkach UE, krajów arabskich czy Indonezji - w maju 2012 roku zakończył projekt aktualizacji systemu ERP QAD Enterprise Applications do wersji 2011 SE. Głównym celem wdrożenia było wprowadzenia usprawnień w dziedzinie raportowania operacyjnego oraz zarządzania magazynem. W ramach dalszych prac firma zdecydowała się na przejście z platformy Windows na Linux, co w efekcie przełożyło się na zwiększenie wydajności całego systemu informatycznego.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Kontakt-Simon posiada ponad 90-letnie doświadczenie w produkcji i dystrybucji osprzętu elektroinstalacyjnego (gniazda, łączniki, puszki podłogowe, praktyczne elementy elektroniczne) oraz systemów rozprowadzania energii elektrycznej. Produkty te znajdują zastosowanie w obiektach biurowych, przemysłowo-handlowych, edukacyjnych, medycznych, obiektach użyteczności publicznej, hotelach, a także nowoczesnych wnętrzach mieszkalnych. Firma zajmuje silną pozycję nie tylko na rynku polskim, ale także za granicą.
Główną zaletą zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie jest możliwość sprawnego uzyskania informacji przedstawionych w różnych płaszczyznach. Oprócz szybkości dostępu do danych, kluczowa jest również jakość i rzetelność pozyskiwanych informacji. W ten sposób unikamy błędów i co istotne korzystamy z wiarygodnych informacji analitycznych ułatwiających podejmowanie kolejnych decyzji biznesowych – mówi Aleksander Proske, Główny Księgowy, Kontakt-Simon.
Współpraca obu firm rozpoczęła się w 2000 roku wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie dostarczonego przez QAD. System zapewnia obsługę takich obszarów, jak produkcja, zaopatrzenie, sprzedaż i finanse oraz system kadrowo-płacowy i interfejs księgowy. W połowie 2008 r. Kontakt-Simon zdecydował się na implementację aplikacji QAD Warehousing, dzięki której udało się usprawnić działalność magazynu.
Jesteśmy spółką o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie zwalnia nas to jednak z obowiązku ciągłego doskonalenia oferty i usprawniania procesów wewnątrz organizacji, zwłaszcza w obszarze produkcji i zarządzania. Nasz sukces opiera się między innymi na inwestycjach w nowoczesne technologie. Od 12 lat korzystamy z rozwiązań firmy QAD, która jest dostawcą zintegrowanego systemu ERP wspierającego działalność naszej firmy – mówi Marek Kukucz, przedstawiciel firmy Kontakt-Simon.
W maju br. z sukcesem zakończono projekt aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji systemu QAD Enterprise Applications. Tym razem skoncentrowano się przede wszystkim na udoskonaleniu procesów raportowania operacyjnego poprzez wykorzystanie narzędzi dostępnych w interfejsie .NET (browsery, kolekcje, eksport/import do Excela, metryki). Dodatkowe usprawnienia objęły również obszar finansów.
Oprócz automatyzacji procesów księgowych zyskujemy niezbędne narzędzia analizy finansowej, które stanowią podstawę pracy kierownictwa firmy. Wprowadzony system informatyczny pozwolił nam również na spełnienie wszelkich wymagań określonych przez prawo. Usprawnienia wprowadzone w ostatnim okresie zapewniły nam zgodność ze standardami sprawozdawczości finansowej określonej przez korporację. Dzięki systemowi jesteśmy w stanie błyskawicznie generować raporty finansowe na potrzeby właścicieli – dodaje Aleksander Proske.
Firma zdecydowała się także na wykorzystanie modułu ICT, pozwalającego na szybkie wprowadzania własnych modyfikacji w systemie. Z najnowszej wersji oprogramowania korzysta 38 użytkowników.
Projekt przejścia do najnowszej wersji systemu QAD Enterprise Applications trwał niespełna 9 miesięcy. Godne podkreślenia są wysokie kompetencje zespołu informatycznego firmy Kontakt-Simon, który wziął na siebie wprowadzenie części modyfikacji oraz przeprowadzenie testów systemu. W ramach projektu dokonano również rozszerzenia funkcjonalności rozwiązania QAD Warehousing. Przede wszystkim zapewniono poprawę obsługi operacji magazynowych za pośrednictwem czytników kodów kreskowych – mówi Piotr Słowiński, Project Manager QAD Polska
Źródło: QAD

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top