loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Pasja do motocykli wsparta systemem ERP

Wilmat Sp. J. – wyłączny importer marek: LS2, Nazran, Leoshi, Awina, WM MOTOR oraz Vee Rubber, autoryzowany dealer i serwisant motocykli Suzuki, a także dystrybutor części eksploatacyjnych i konstrukcyjnych do motocykli, motorowerów i skuterów – korzysta z systemu ERP Navireo firmy InsERT.

Wdrożony system ERP Navireo w spółce Wilmat usprawnił jej pracę na wielu płaszczyznach – od przyjmowania zamówień do momentu ich realizacji. Wymiana danych ze zintegrowanym z Navireo systemem do zarządzania ruchem produktów w magazynach pozwala szybko i sprawnie definiować oraz kontrolować procesy magazynowo-logistyczne. Moduł analiz Business Intelligenceumożliwia zwiększony monitoringu operacji rejestrowanych w Navireo wspierając procesy decyzyjne w firmie.
Możliwości głębokiej integracji, a zarazem dopasowywania się do wymagań klientów leży u podstaw dobrego systemu, którym w naszej ocenie jest Navireo. Planując dalszy rozwój szukaliśmy narzędzia, które będzie ergonomiczne w użytkowaniu i jednocześnie umożliwi nam łatwe wprowadzanie modyfikacji wynikających z wpływu rynku na naszą działalność – mówi Andrzej Wiśniewski, współwłaściciel Wilmat Sp. J. Wilmat wskazuje przede wszystkim na łatwość użytkowania Navireo, możliwości przyszłej rozbudowy oraz niskie koszty utrzymania w porównaniu do alternatywnych rozwiązań na rynku IT.
Wdrożenie realizowane było etapami. W początkowych dokonano analizy przedwdrożeniowej i konsultacji z firmą dostawcy systemu do zarządzania magazynem wysokiegoskładowania, w kolejnych uruchomiono system oraz przeprowadzono szkolenia pracowników.
Podejmując się wdrożenia w firmie Wilmat byliśmy świadomi potrzeby zaangażowania nie tylko samego klienta, ale również firmy zewnętrznej, dostarczającej system WMS. Dzięki dobrej współpracy stron, wdrożenie przyniosło oczekiwane efekty i satysfakcję nowego użytkownika Navireo – mówi Łukasz Kristof, dyrektor zarządzający inSolutions S.C.
Firma planuje dalszą rozbudowę systemu w zakresie przyspieszania wymiany danych, co w efekcie poprawi wydajność pracy. Firma zamierza także zintegrować Navireo z systemami internetowymi, w celu dalszego usprawniania procesu sprzedaży.

Źródło: InsERT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top