loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

LOTAMS zmienia system ERP

Nowe rozwiązanie zostanie oparte na zintegrowanym systemie ERP (Finanse, Majątek Trwały, Zakupy, Sprzedaż, Gospodarkę Magazynową) oraz Business Intelligence. Wcześniej LOTAMS pracował na systemie SAP.


LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest największym polskim dostawcą usług związanych z obsługą techniczną samolotów. Do jej klientów zaliczają się liczne krajowe i zagraniczne linie lotnicze. W 2012 spółka zyskała nowego właściciela, co ułatwiło jej wszechstronny rozwój, także w zakresie nowych technologii i systemów IT. Jedną ze strategicznych decyzji było wdrożenie nowych, dostosowanych do potrzeb firmy, ekonomicznych, rozwiązań klasy ERP. Dotychczas spółka korzystała z systemu SAP dostarczonego i utrzymywanego przez firmę zewnętrzną. W wyniku realizacji nowej strategii podjęto decyzję o wyborze i wdrożeniu własnego systemu w zakresie obsługi funkcji finansowych, kontrolingowych i logistycznych. Rezultatem tych działań było przejście na system ERP TETA Constellation. Docelowo system UNIT4 TETA zostanie zintegrowany ze specjalizowanym systemem ERP do obsługi technicznej samolotów.

Projekt wdrożeniowy systemu ERP poprzedzony został analizą przedwdrożeniową, weryfikacją i testami prototypu systemu. Dzięki dużemu zaangażowaniu, prace te przeprowadzono w ciągu zaledwie dwóch miesięcy. Przygotowane zostały interfejsy do zewnętrznego systemu logistycznego oraz do importowania list płac.

Zakończenie pierwszego, kluczowego etapu wdrożenia w zakresie finansów (włącznie z zarządzaniem środkami trwałymi), zakupów, sprzedaży, gospodarki magazynowej oraz Business Intelligence, przewidywane jest na koniec października 2013 r. W kolejnym etapie przygotowywana będzie modyfikacja w systemie TETA Business Intelligence, umożliwiająca planowanie i rozbijanie kosztów wg różnych kluczy rozliczeniowych. Docelowo w systemie TETA Constellation będzie pracować pięćdziesięciu użytkowników, w systemie TETA Business Intelligence pięciu (plus dostęp webowy do systemu dla nielimitowanej liczby użytkowników).

Źródło: Unit4 TETA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top