loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ray Obuwie - buty szyte na miarę z Comarch ERP

Dystrybutor oraz właściciel 130 sieci sklepów obuwniczych Grupa Ray Obuwie wybrała platformę Comarch ERP Altum i Comarch Retail.




System krakowskiego producenta ERP, spółki Comarch, usprawnił zarządzanie magazynami, polityką cenową, promocjami oraz sezonowymi obniżkami cen. Partnerem wdrożenia jest Pomorska Grupa Informatyczna.

Zdaniem Przemysława Kaczyńskiego, współwłaściciela Grupy Ray Obuwie, wybór platformy Comarch ERP Altum i Comarch Retail – zagwarantował centralne zarządzanie stanami magazynowymi we wszystkich sklepach, realizację przesunięć towarów pomiędzy sklepami, sprawną i szybką kontrolę nad cennikami i promocjami z centrali firmy oraz obsługę reklamacji.

Dzięki konstrukcji systemu, zarządzający Ray Obuwie są w stanie decydować o wyglądzie interfejsu POS w sklepach, wydrukach, uprawnieniach i rabatach pracowników z centrali firmy. Dodatkowo bardzo ważną cechą systemu Comarch Retail jest możliwość pracy systemu w trybie offline, umożliwiającą pracę sklepu bez zakłóceń również w przypadku kłopotów z dostępem do Internetu.

Jak podkreśla Przemysław Kaczyński z Grupy Ray Obuwie systemy Comarch ERP Altum oraz Comarch Retail są godne polecania jako narzędzie niezbędne do sprawnego prowadzenia biznesu i budowania przewagi na rynku. Współwłaściciel Grupy Ray Obuwie ocenił Pomorską Grupę Informatyczną, partnera Comarch ERP, jako profesjonalnego i kompetentnego wdrożeniowca.
Wdrożenie naszych systemów Comarch ERP Altum oraz Comarch Retail w sieci Ray Obuwie jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju naszych rozwiązań w oparciu o idee Comarch ERP 2.0. Nasze produkty rozwijane są zgodnie z czterema najważniejszymi trendami technologicznymi: chmura, mobilność, analityka, social media, dzięki temu dostarczamy naszym klientom nowoczesnych rozwiązań oraz skutecznych narzędzi umożliwiających osiąganie przewagi konkurencyjnej na rynku – podkreśla Rafał Bołoz Product Manager Comarch ERP Altum i Comarch Retail.
Idąc śladem częstych zapytań ze strony klientów oraz szukając nowych możliwości kontaktu z klientem i z myślą o zwiększeniu zasięgu sprzedaży swoich produktów, Grupa Ray Obuwie zdecydowała się na otwarcie innowacyjnego sklepu internetowego, w którym będzie prezentować wszystkie kolekcje, dostępne w salonach detalicznej sieci sprzedaży.

Grupa Ray Obuwie jest liderem dystrybucji oraz detalicznej sprzedaży obuwia w północno-wschodniej części Polski. Sieć sprzedaży Ray Obuwie od blisko 15 lat stara się zapewnić klientom szeroki wybór obuwia dla całej rodziny w konkurencyjnych cenach. Z myślą o klientach, dokłada starań, by wraz niską ceną sprzedaży, jakość produktów była możliwie najlepsza. Mając wpływ na dobór tworzyw podczas powstawania kolekcji, dba o wybór możliwie najlepszych materiałów do ich produkcji.

Sieć sprzedaży liczy łącznie ponad 130 sklepów o powierzchni pojedynczych salonów 100-400 m2, gdzie w okresie jednego roku dostarczanych jest ponad 1500 nowych modeli obuwia dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży.

Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top