loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

RenBut podąża śladami Badury i wdraża system ERP NAVIREO

navireologoRenBut – polski producent obuwia dziecięcego i młodzieżowego – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Nowe oprogramowanie umożliwiło m.in. wprowadzenie ujednoliconego systemu symboliki produktów i usprawnienie przepływu informacji. Firma szybciej realizuje zamówienia oraz precyzyjniej tworzy plany produkcyjne.
 

 
Dzięki wdrożeniu Navireo RenBut zintegrował zarządzanie i ulepszył funkcjonowanie poszczególnych działów. Wprowadzono przede wszystkim nowy, ujednolicony system symboliki produktów. Ponadto wdrożone zostały narzędzia umożliwiające łatwe posługiwanie się numerami, kolorami i modelami obuwia. Usprawniono obieg informacji na linii przedstawiciele handlowi – dział sprzedaży – produkcja, w efekcie czego firma może szybciej realizować zamówienia oraz trafniej przygotowywać plany produkcyjne. Udoskonalono operacje magazynowe i inwentaryzacje, m.in. poprzez stworzenie specjalnych arkuszy inwentaryzacyjnych, uwzględniających specyfikę działalności przedsiębiorstwa. Wdrożone rozwiązanie posiada rekomendacje firm z branży. Navireo wykorzystują m.in.: Badura, Eva Minge Design, Ptak Moda, Volcano.
System Navireo zdecydowanie usprawnił pracę zarówno w centrali, jak i u naszych przedstawicieli terenowych – mówi Elżbieta Szymańska, szefowa działu sprzedaży firmy RenBut. Dzięki nowemu systemowi ERP producent obuwia zyskał dodatkowe narzędzie usprawniające procesy sprzedaży i obsługi klienta. Przedstawiciele handlowi zostali wyposażeni w notebooki ze zdalnym dostępem do systemu i odpowiednimi interfejsami do składania zamówień. Z kolei dział sprzedaży wykorzystuje nowe możliwości kontroli realizacji zamówień dzięki mechanizmowi ich flagowania.
Dotychczas RenBut korzystał z tzw. oprogramowania pudełkowego. Wraz z rozwojem firmy, poszerzaniem oferty i rozbudową sieci sprzedaży, pojawiło się zapotrzebowanie na dodatkową, dedykowaną funkcjonalność. Firma potrzebowała precyzyjnego zarządzania bazą produktową, uporządkowania procedur związanych z zamówieniami od klientów, usprawnienia pracy przedstawicieli handlowych, poprawienia funkcjonowania magazynu sklepu internetowego, a także usprawnienia procesów inwentaryzacyjnych.
Nasz wybór padł na system Navireo, ponieważ posiada on rozbudowaną funkcjonalność i można go dostosować do unikalnych potrzeb firmy – wyjaśnia Renata Gawrzydek, współwłaścicielka firmy RenBut.
Elastyczność i wszechstronność wybranego oprogramowania gwarantowała producentowi zaspokojenie specyficznych potrzeb. Na korzyść nowego programu przemawiała także możliwość łatwego przeniesienia do Navireo wszystkich danych historycznych (handlowych, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych) z dotychczas używanego systemu.
To rozwiązanie gwarantowało nam realizację założonych celów i poprawę efektywności działania przedsiębiorstwa. Przejście z dotychczasowych programów pudełkowych miało się odbyć, i odbyło się, całkowicie bezboleśnie i przy stosunkowo niedużych kosztach – podsumowuje współwłaścicielka firmy. Nie bez znaczenia były pozytywne doświadczenia z wykorzystywanymi dotychczas programami firmy InsERT – producenta Navireo, gwarancja szkoleń i opieki posprzedażnej, a także konkurencyjna cena.
Wdrożenie Navireo zrealizowała firma Tespin.
RenBut to modelowy przykład przedsiębiorstwa, któremu przestały wystarczać rozwiązania zawarte w systemach pudełkowych – mówi Jarosław Szolc z firmy Tespin. – Implementacja funkcjonalności, na którą pozwala system Navireo, daje wiele korzyści naszemu klientowi, ale również wiele satysfakcji nam, jako wdrożeniowcom. Problemy, z którymi dotychczas borykał się dział sprzedaży RenButu, udało się wyeliminować, stosując dokładnie zaprojektowane i uszyte na miarę rozwiązanie – dodaje przedstawiciel firmy wdrożeniowej.
Współpraca z firmą wdrożeniową wymagała od ich pracowników zrozumienia specyfiki naszego asortymentu, a także procesów produkcji i realizacji zamówień. Zespół informatyków okazał się wyjątkowo prężny, szybko przedstawiał różne warianty rozwiązań. Po zakończonym procesie wciąż możemy liczyć na wsparcie specjalistów z firmy wdrożeniowej Tespin, a w planach mamy realizację kolejnych zagadnień – mówi Elżbieta Szymańska.
RenBut sp. z o.o. z siedzibą w Złotoryi jest producentem obuwia, głównie dziecięcego i młodzieżowego. Jako jeden z nielicznych zakładów wykorzystuje dwa systemy montażu – klejenie oraz bezpośredni wtrysk podeszwy na cholewkę. Firma zatrudnia ponad 120 osób, posiada nowoczesny park maszynowy i korzysta z zaawansowanych technologii produkcji. Współpracuje z najlepszymi projektantami, dla których główną inspiracją są polskie i światowe pokazy mody dla dzieci i dla dorosłych. Potwierdzeniem wysokiej jakości produktów są zdobyte przez RenBut nagrody i certyfikaty, w tym 11 złotych medali Międzynarodowych Targów Poznańskich (dwa ostatnie z roku 2013 za obuwie tekstylne oraz za obuwie skórzane), nagroda Jakość Roku 2011, Złoty Obcas 2013 w kategorii producent obuwia oraz certyfikaty „Zdrowa Stopa”, które są wyróżnikiem dobrego obuwia, zabezpieczającego prawidłowy rozwój i funkcjonowanie stopy dziecka.

Źródło: www.navireo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top