loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ
comarchLa Halle, francuska sieć sklepów z odzieżą i obuwiem, założona w 1981 roku, wybrała systemy informatyczne Comarch do realizacji głębokiej transformacji omnichannel i rozwoju strategii zorientowanej na klienta.
 

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Moduły wchodzące w skład kompleksowej platformy Comarch Retail zostaną zainstalowane na ponad pięciu tysiącach urządzeń w 900 sklepach firmy La Halle.

Umowa z La Halle została podpisana w czerwcu 2018 roku. Jest to największy projekt w historii Comarch na wdrożenie systemów klasy ERP.

Comarch Order Management System pozwoli na scentralizowanie i ujednolicenia danych firmowych takich jak: cenniki, kolekcje, promocje, rabaty, skonsoliduje wszystkie procesy sprzedaży cross-kanałowej (store-to-web, click-and-collect, e-reservation oraz ship-from-store). Te operacje mają na celu zwiększenie satysfakcji klienta z procesu zakupowego oraz zwiększenie lojalności klienta wobec marki La Halle.

Rozwiązanie dedykowane do sprzedaży detalicznej Comarch POS umożliwi firmie La Halle kompleksowe zarządzanie sprzedażą przy automatycznym zastosowaniu spersonalizowanych ofert. Na podstawie zebranych, szczegółowych informacji na temat preferencji i potrzeb klienta oraz dostępności produktów, system jest w stanie przygotować oferty zgodne z oczekiwaniami konsumentów.

Dodatkowo sprzedawcy będą mogli korzystać z systemu Comarch mPOS, zainstalowanego na smartfonach i tabletach. Mobilny system zagwarantuje pracownikom dostęp do tych samych informacji, które znajdują się w wersji stacjonarnej oprogramowania. Dzięki tej wiedzy sprzedawcy i pracownicy sklepów będą mogli doradzać klientom podczas całego procesu zakupowego, od momentu wejścia do sklepu aż do finalizacji transakcji w dowolnym miejscu w sklepie.

Rozwiązanie Comarch będzie zawierać również system Comarch Store Back Office. To rozwiązanie, dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej, umożliwia zarządzanie logistyką w obrębie sklepu (przyjęcie, wydania, inwentaryzacja) oraz stanami magazynowymi dzięki jednolitej prezentacji dostępności produktów w czasie rzeczywistym. Informacje o stanach magazynowych są kluczowym elementem we wdrażaniu strategii omnichannel. W obliczu szybkiej ewolucji oczekiwań konsumentów, La Halle prowadzi działalność w bardzo konkurencyjnej branży, gdzie potrzeby i oczekiwania klientów rosną szybko i często się zmieniają. Dlatego firma rozwija swój system informatyczny, aby sprostać nowym potrzebom zakupowym (wizja klienta 360, omnichannel) i polepszyć jakość świadczonych usług. Taka strategia przekłada się na wzrost poziomu satysfakcji klientów w skali globalnej.

Cele wdrożenia systemów Comarch są liczne, zarówno pod kątem relacji z klientami, pracy sprzedawców, jak i głównych działów firmy: marketingu, logistyki czy też zakupów. Z punktu widzenia klientów, system ma zapewnić harmonię i płynność w procesach sprzedażowych pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży, oraz przygotowywać i zarządzać ofertami dopasowanymi do potrzeb każdego klienta.

Celem działu sprzedaży jest optymalizacja procesów operacyjnych i w efekcie polepszenie jakości świadczonych usług i porad udzielanych klientom w oparciu o odpowiednie informacje. Jeśli chodzi o główne działy firmy, kluczowym wyzwaniem jest zdobycie szerszej wiedzy z zakresu zachowań zakupowych klienta online i offline, aby efektywniej budować lojalność klienta i jego zaangażowania w markę.
Digitalizacja, czyli cyfrowa transformacja, jest dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne dla pracowników sklepów są obecnie nieodzowne, jeśli chcemy poprawić produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży zgodnie ze strategią omnichannel. Jako lider rozwiązań dla tego sektora, musimy dostarczać naszym klientom istotną przewagę konkurencyjną, wyprzedzać a nawet kształtować nowe trendy odpowiadające bezpośrednio oczekiwaniom naszych klientów oraz rynku. Nasze rozwiązania i usługi umożliwiają sprostanie tym wymaganiom, dostarczając unikalny komplet funkcjonalności i towarzysząc firmom z branży retail w ich transformacji i osiąganiu wyznaczonych celów - wyjaśnia Arkadiusz Iłgowski, Prezes Comarch France.
{jsrp}url=http://www.tvn.pl|otherWindow=0|refresh=0{/jsrp}Źródło: www.comarch.pl/erp/comarch-retail/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top