todisTodis DocFlow to autorskie, zintegrowane z systemem iScala oprogramowanie do zarządzania elektronicznym obiegiem faktur w obrębie przedsiębiorstwa. Pozwala zautomatyzować rejestrację dokumentów i wyeliminować konieczność ponownego wprowadzania istniejących już danych.


 REKLAMA 
 sente 



Aplikacja DocFlow pozwala obniżyć koszty przedsiębiorstwa poprzez:
  • Redukcję błędów pracowników. • Usprawnienie kontroli wydatków i podniesienie jakości dekretacji.
  • Redukcję ilości czasu poświęcanego na obsługę faktur zakupowych.
  • Usprawnienie rejestracji dokumentów oraz ich obiegu wewnątrz firmy - są one przekazywane do weryfikacji, akceptacji oraz dekretacji w formie elektronicznej, a ich fizyczny ruch jest całkowicie wyeliminowany.
  • Ułatwienie kontroli oraz odnajdywania/wyszukiwania „zagubionych” dokumentów, określenie osób, u których „utknęły” dokumenty.  Przypisanie jednoznacznej odpowiedzialności za prawidłowy obieg faktury oraz przejrzystość procesu akceptacji i dekretacji.

Podstawowe Założenia
  • Dostęp do programu przez przeglądarkę Internetową
  • Możliwość elektronicznej archiwizacji wszystkich dokumentów
  • Wielostopniowa elektroniczna akceptacja dokumentów 
  • DocFlow zintegrowany jest z systemem iScala: odczytuje z systemu dane słownikowe (dostawcy, plan kont, wymiary, kody VAT, warunki płatności), zapisuje dane z wykorzystaniem mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio 
  • Zapewnia bezpieczeństwo dokumentów
Rejestracja dokumentów
  • Wprowadzenie dokumentu możliwe jest w sposób ręczny lub automatyczny na podstawie danych z OCR (dokładniej: na podstawie plików XML generowanych przez aplikację OCR, które są zapisywane w odpowiednim katalogu)
  • Podpięcie skanu faktury 
  • Wybór ścieżki akceptacji – odpowiedniej osoby wewnątrz firmy
  • Mechanizm powiadomień oraz alertów
Alokacja i akceptacja
  • Alokacja kosztów (podanie odpowiednich wymiarów)
  • Zatwierdzenie dokumentu jedno lub wielostopniowe (możliwość konfiguracji)
  • Możliwość przekierowywania akceptacji faktur
  • Obsługa zwrotna (prośba o zmianę, uzupełnienie dokumentu)
  • Historia obiegu dokumentu – archiwizacja
Weryfikacja i księgowanie
  • Weryfikacja dokumentu przez Dział Księgowy
  • Wprowadzanie ewentualnych zmian (dekret, VAT, NKUP, itp.)
  • Zaksięgowanie (faktury automatycznie przenoszone są do systemu iScala)
  • Wykorzystanie mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio (w zależności od dostępnej licencji i preferencji klienta)
Elektroniczny obieg faktur może być dowolnie rozbudowywany i modyfikowany na etapie wdrożenia i utrzymania systemu. Planowane jest rozszerzenie aplikacji, które pozwoli na zautomatyzowany obieg pozostałego typu dokumentów w przedsiębiorstwie (umowy, korespondencja, itp.)

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top