Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017

UniFirma ASUniFirma AS

(UNIFACTOR S.A. )

 

UniFirma AS jako wynik ponad 20 letniego doświadczenia na rynku oprogramowania dla firm jest bogatym zestawem funkcjonalności, wdrożonym z powodzeniem w różnych branżach, również w strukturze wielooddziałowej. Posiada praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie dostosowywania do indywidualnych potrzeb klienta. System jest zintegrowany z panelami dotykowymi, czytnikami kodów, kolektorami danych i skanerami, co znacząco redukuje bieżące koszty obsługi i utrzymania systemu.
 

 
Ogólny opis systemu:





















Co wyróżnia UniFirmę AS:

  • Automatyczne księgowanie – automatyczne dekrety, proces księgowania zapisywany w kalendarzu księgowań i realizowany automatycznie w okresie bezczynności systemu np. nocą.
  • Automatyczne raportowanie - automatyczne wysyłki zdefiniowanych raportów, proces raportowania zapisywany w kalendarzu i realizowany automatycznie w okresie bezczynności systemu np. nocą.
  • Automatyzacja powiadomień do klientów i pracowników poprzez SMS, mail
  • Współpraca z EDI, czytnikami kodów kreskowych, przenośnymi urządzeniami, ekranami dotykowymi, skanerami
  • Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami.
  • Export danych do: Excel, Word, html, xml, csv, txt
  • Intuicyjny, nowoczesny interfejs zgodny z najnowszymi trendami wytyczonymi przez Office
  • Zaawansowane wyszukiwanie danych
  • Bezpieczeństwo danych – bezobsługowa baza SQL
  • Integracja z Internetem
  • Wspólne słowniki

Zarządzanie dostępem do informacji


Dedykowane branże:























































































Handel i dystrybucja

  • zaawansowana polityka cenowa - ceny cennikowe, kontraktowe, okresowe, z lub bez rabatów 
  • zaawansowana polityka rabatowa: kontraktowe, okresowe, płatnościowe, od obrotu, transportowy, dokumentowy, pozycyjny
  • pełne wsparcie procesu sprzedaży: oferowanie, zamówienia, potwierdzenie zamówienia, zamówienia internetowe on-line, dyspozycje wydań, wydanie towaru, fakturowanie, korekty
  • okresowe fakturowanie wydań 
  • faktury zbiorcze do wielu Pz 
  • wsparcie procesu logistyki . dokumenty dostaw, kontrola wykorzystania samochodów, rozliczenie kierowcy
  • wsparcie obsługi sprzedaży komisowej (przyjęcie w komis, zestawienia sprzedaży komisowej, rozliczenie komisu, faktura-marża)
  • obsługa faktur zaliczkowych . kilka zaliczek, korekty, faktura ostateczna
  • pełna kontrola płatności klientów - aktualny stan rozrachunków bez konieczności księgowania dokumentów, limity dla handlowców, blokady restrykcyjne i nierestrykcyjne
  • magazyn wysokiego składowania
  • współpraca z systemami EDI

Przemysł spożywczy - Browary, Mleczarnie

  • kontrola jakości produkcji 
  • modelowanie procesów chemicznych w produkcji (np. dojrzewanie) 
  • obsługa zaników technologicznych
  • współpraca z systemami EDI 
  • obsługa półfabrykatów
  • kontrola kosztów materiałowych oraz kosztów stałych i zmiennych
  • wsparcie procesu logistyki . dokumenty dostaw, kontrola wykorzystania samochodów, rozliczenie kierowcy
  • pełna obsługa obrotu opakowaniami zwrotnymi (noty, wydania, notatki o obrocie) 
  • obsługa partii produkcyjnych 
  • tracebility Top-Down, Down-Top

Handel i dystrybucja samochodów i motocykli

  • informacje o cechach egzemplarza VIN, silnik, ramy, kolorze itp.(atrybuty definiowalne)
  • szukanie egzemplarza po cechach wymienionych powyżej
  • moduł serwisowy specjalizowany dla serwisu samochodowego(przbieg, jazda próbna, kluczyki czy oddane, polisa itp) 
  • historia i statystyka napraw 
  • faktura z informacjami niezbędnymi do rejestracji

Budownictwo

  • kontrola jakości produkcji
  • elastyczne kształtowanie technologii produktu 
  • rozchód "poprodukcyjny" materiałów sypkich
  • obsługa wielopoziomowych technologii
  • obsługa zamienników 
  • inwentaryzacja częściowa

Przemysł drzewny i meblarski

  • demontaż, rozbiórka (np. z beli drzewa powstaje tarcica)
  • wykorzystanie czytników kodów kreskowych w procesie produkcji
  • modelowanie procesu suszenia 
  • karty limitowe
  • obsługa produktów ubocznych 
  • wariantowość technologii 
  • dowolne przeliczanie pomiędzy jednostkami miary dla asortymentu

Przemysł metalowy

  • obsługa przerobu obcego
  • obsługa zleceń usługowych
  • obsługa produktów ubocznych
  • miesięczne rozliczenie kosztów produkcji
  • harmonogramowanie procesów produkcyjnych
  • wsparcie procesu zakupów 
  • kopiowanie części lub całych technologii
  • serwis produktów. pełna kontrola i rozliczenie serwisu.

Usługi

  • możliwość okresowego obciążenia klientów 
  • kontrakty, umowy 
  • archiwizowanie dokumentów, umów w formie elektronicznej w celu ich szybszego odnalezienia
  • moduł CRM
  • planowanie i realizacja zadań work to do
  • płatności masowe

 


Przykładowe wdrożenia:


UDOSTĘPNIA PRODUCENT


Docelowy użytkownik:








Naszym typowym klientem jest przedsiębiorstwo średniej wielkości potrzebujące systemu klasy ERP. Do każdego przedsiębiorstwa podchodzimy indywidualnie, szanujemy jego indywidualny model działania. Analizujemy jego potrzeby, prezentujemy aktualną funkcjonalność systemu UniFirma AS i w razie potrzeby dostosowujemy moduły specyficzne dla klienta. Takie podejście pozwala na dokładne rozwiązanie wszystkich problemów i dopasowanie UniFirmy AS do potrzeb klienta z zachowaniem wyjątkowości jego modelu biznesowego.

Przedsiębiorstwo o profilu produkcyjnym, handlowym i usługowym, również w strukturze wielooddziałowej.


Ilość zrealizowanych wdrożeń:
 


Preferowane platformy bazodanowe:

Opensourcowa bezpłatna baza danych Firebird


Opisy modułów:



















































Pakiet Finanse i Księgowość UniFirmy AS to kompleksowe narzędzie do zarządzanie rozliczeniami finansowymi przedsiębiorstwa. Pełna integracja systemu z pozostałymi aplikacjami automatyzuje przepływ danych pomiędzy modułami, minimalizując pracochłonność oraz czasochłonność operacji księgowych, zwiększając tym samym czas i koncentrację na kontrolę i analizy.

System Obiegu Dokumentów SOD Jest to system archiwizacji, zarządzania i obiegu dokumentów. Elektroniczny system usprawnia procesy wymiany informacji w firmie, dba o bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów, ułatwia szybki dostęp osób uprawnionych do zgromadzonych zasobów. SOD UniFirma AS tworzy centralną bazę wszystkich dokumentów, które gromadzone są w jednym miejscu na serwerze. Dostęp do nich jest ściśle kontrolowany uprawnieniami użytkowników

Aplikacja Kadry Płace to system, który poprzez szeroką możliwość konfiguracji i elastyczność jest dopasowany do potrzeb Państwa firmy. Zapewniamy zgodność z obowiązującym kodeksem pracy, wymogami reformy ubezpieczeń społecznych.

Produkcja - Moduł wspomaga procesy związane z działalnością wytwórczą przedsiębiorstwa.
System wspiera obsługę każdego rodzaju produkcji: seryjnej, na zamówienie, jednostkowej oraz każdego typu: kompletacji, produkcji procesowej, demontażu, z materiałów powierzonych, z wyceną wyłącznie robocizny. Pomoc wynikającą z zastosowania tej aplikacji widać na każdym z poziomów obsługi produkcji począwszy od wsparcia działu sprzedaży i marketingu, poprzez techniczne przygotowanie produkcji, planowanie i zarządzanie zamówieniami produkcyjnymi kończąc na rozliczaniu kosztów produkcji oraz śledzenia ich źródeł.

Jednym z modułów systemu UniFirma AS jest Sprzedaż. Moduł ten służy do kompleksowej obsługi klienta, począwszy od wprowadzenie informacji o kontaktach – CRM, poprzez ofertowanie, zamówienie, fakturę zaliczkową, wydanie towaru z magazynu, dokument sprzedaży, przyjęcie gotówki w kasie, wystawienie korekty. Moduł ten obsługuje również zakupy poprzez zapotrzebowania, zamówienia do dostawcy, dokumenty przyjęcia magazynowego i dokumenty zakupu.

System utrzymania ruchu

  • różne rodzaje zdarzeń: awaria, usterka, remont, przegląd, legalizacja
  • zgłoszenie awarii na panelu dotykowym
  • powiadamianie za pomocą sms o awariach
  • obsługa zleceń
  • rozliczenie napraw
  • wizualizacja statusów maszyny
  • kalendarz remontów i przeglądów
  • zestawienia awaryjności maszyn
  • zestawienie pracy serwisu, czasu reakcji
  • zestawienia metodą


Czas wdrożenia:



1-6 m-cy z modułem Produkcja, bez Produkcji – 1-3 m-cy

W zależności od wielkości klienta i zakresu wdrożenia.

Wymagania techniczne:

Udostępnia producent

 


loading...
loading...
loading...

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

Rośnie popularność systemów informatycznych...

Systemy informatyczne, które wspomagają zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, to część cyfrowej...

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner