Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017

Salesforce logo Salesforce Sales Cloud

(Salesforce)

 

Salesforce Sales Cloud to platforma do zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą, procesami obsługi klientów i marketingiem. Rozwiązanie jest dedykowane wszystkim uczestnikom procesu sprzedażowego – handlowcom i reprezentantom oraz menedżerom.

 


 

Ogólny opis systemu:












Salesforce Sales Cloud to udostępniana w Chmurze platforma do całościowego zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą oraz procesami obsługi klientów i marketingu. Funkcjonalność platformy obejmuje zarządzanie (planowanie, realizację, monitoring) aktywnościami sprzedażowymi, zarządzanie informacją o klientach i potencjalnych klientach, komunikację z klientami, zarządzanie lejkiem sprzedaży (dowolne etapy procesu, szanse sprzedażowe), prognozowanie sprzedaży, raportowanie z procesów oraz wyników, a także czat (wewnętrzny lub zewnętrzny do wymiany nie tylko informacji, ale również plików) oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi. Platforma zapewnia zarządzanie kalendarzem oraz komunikacją e-mail z możliwością synchronizacji z użytkowanymi systemami komunikacji, kalendarzami i do wymiany plików. System jest dostępny on-line na wszystkich systemach operacyjnych urządzeń mobilnych.

Dedykowane branże:
Wszystkie branże


Docelowy użytkownik: Szef sprzedaży, właściciel firmy, zarząd, handlowiec, przedstawiciel / reprezentant handlowy

Ilość zrealizowanych wdrożeń: Ponad 130 000 wdrożeń na całym świecie

Preferowane platformy bazodanowe:

System hostowany jest w Chmurze Salesforce


Opisy modułów:





























Zarządzanie kontaktami (z klientami, partnerami, siecią sprzedaży)

Zarzadzanie szansami sprzedaży (lejek sprzedażowy)

Zarządzanie potencjalnymi klientami (zdarzenia, relacje, proces – lejek sprzedażowy)

Warstwa raportów z procesu sprzedaży, aktywności i wyników użytkownika, aktywności i wyników zespołu

Kokpity użytkownika – możliwość modelowania indywidualnych interfejsów dla użytkownika

Integracja z urządzeniami mobilnymi

Prognozowanie sprzedaży

Współpraca w zespole sprzedażowym Integracje e-mail

Obieg informacji i zatwierdzeń – Workflow and Approval Zarządzanie regionami w procesach sprzedaży i kampaniach marketingowych

Dane ze sprzedaży Synchronizacja w zakresie wymiany i współdzielenia plików

Konsola wspierająca wewnętrzną pracę zespołową w obszarze sprzedaży i marketingu

Monitorowanie i raportowanie z wyników sprzedaży

Zarządzanie komunikacją z partnerami

Zarządzanie kampaniami marketingowymi


Czas wdrożenia:
Zależny od poziomu złożoności projektu. Od kilku godzin.

Wymagania techniczne:
Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu



loading...
loading...
loading...

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

Rośnie popularność systemów informatycznych...

Systemy informatyczne, które wspomagają zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, to część cyfrowej...

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner