Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017


enova365
enova365

(SONETA Sp. z o.o.)

 

enova365 to oprogramowanie ERP najnowszej generacji przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. System jest tworzony przez ekspertów z dziedzin zarządzania, finansów i księgowości, handlu oraz kadr i płac. Pozwala planować podejmowane działania, wyznaczać pracownikom zadania oraz dokonywać analiz na podstawie unikalnych raportów i zestawień. Oprogramowanie cechuje się bardzo dużą ergonomią i efektywnością pracy, posiada przyjazny dla użytkownika interfejs, gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. enova365 jest wykorzystywana przez 9500 Klientów. Innowacyjność systemu została dostrzeżona przez firmę Microsoft, która przyznała producentowi nagrodę Partnera Roku 2014 w kategoria Aplikacja, za zaprojektowanie interfejsu na Windows 8, w tym na urządzenia mobilne, takie jak tablet czy telefon komórkowy.

 


 

Ogólny opis systemu:




























System enova365 to oprogramowanie ERP najnowszej generacji przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. System jest tworzony przez ekspertów z dziedzin zarządzania, finansów i księgowości, handlu oraz kadr i płac. Pozwala planować podejmowane działania, wyznaczać pracownikom zadania oraz dokonywać analiz na podstawie unikalnych raportów i zestawień. Oprogramowanie cechuje się bardzo dużą ergonomią i efektywnością pracy, posiada przyjazny dla użytkownika interfejs, gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. enova365 jest wykorzystywana ponad ponad 9,5 tys. Klientów. Innowacyjność enova365 została dostrzeżona przez firmę Microsoft, która przyznała producentowi nagrodę Partnera Roku 2014 w kategoria Aplikacja, za zaprojektowanie interfejsu na Windows 8, w tym na urządzenia mobilne, takie jak tablet czy telefon komórkowy. Oferowane systemy: kompleksowy system enova365 - pełny ERP: CRM, Handel, Finanse, HR oraz Workflow.

Najważniejsze dla nas było skonstruowanie systemu, który spełniając najwyższe normy branżowe tj. bezpieczeństwo biznesowe, stabilność producenta oraz szybką reakcję na zmiany w przepisach - jednocześnie będzie zawierał w sobie potencjał rozwojowy i ułatwiał codzienną pracę przedsiębiorcom. - Robert Czuła – prezes zarządu Soneta sp. z o.o.
Producentem systemu jest firma Soneta sp. z o.o. , którą tworzą specjaliści projektujący oprogramowanie od ponad 20 lat. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, wiedzy eksperckiej oraz kompetentnej obsłudze, firma odniosła sukces rynkowy. Soneta posiada ugruntowaną pozycję na polskim rynku oprogramowania, jest cenionym partnerem biznesowym, a także pewnym pracodawcą. Misją firmy Soneta jest dostarczanie oprogramowania, które wspiera Klientów w osiąganiu sukcesów biznesowych i usprawnia codzienne działanie przedsiębiorstw.

Dedykowane branże:



enova365 zalecany jest firmom, które potrzebują czegoś więcej niż solidny system magazynowo-księgowy, dla firm, w których ważne jest właściwe zarządzanie procesami sprzedaży, logistyki, produkcji (kompletacji). Firmy posiadające od 25 do 250 użytkowników systemu.


Przykładowe wdrożenia:



Firmy:

Docelowy użytkownik:

HTML clipboardenova zalecany jest firmom, które potrzebują czegoś więcej niż solidny system magazynowo-księgowy, dla firm, w których ważne jest właściwe zarządzanie procesami sprzedaży, logistyki, produkcji (kompletacji). Firmy posiadające od 1-200 użytkowników

Ilość zrealizowanych wdrożeń: 9500


Preferowane platformy bazodanowe:
SQL, MySQL, Oracle

Opisy modułów:






















































































































enova365 Księgowość (Księga Podatkowa, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa) to ergonomiczne i nowoczesne narzędzia, które pozwalają ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Enova365 usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.

enova365 posiada również specjalną ofertę dla Biur Rachunkowych i Kancelarii Podatkowych, aby mogły podnieść swoją konkurencyjność i zaoferować swoim Klientom usługi najwyższej jakości.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego - możliwość dostarczania i wprowadzania dokumentów do zaksięgowania poprzez przeglądarkę internetową oraz skuteczna - czyli szybka, precyzyjna i bezpieczna - komunikacja.

enova365 Kadry Płace - skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników. Program z łatwością odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.
System gwarantuje dozwoloną prawem pracy swobodę w definiowaniu harmonogramów czasu pracy i składników wynagrodzenia. Możliwe są również rozliczenia wielowalutowe. Aplikacja współpracuje z Programem Płatnik i rejestratorami czasu pracy. Umożliwia wysyłkę elektronicznych deklaracji PIT do bramki Ministerstwa Finansów.

Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika - platforma internetowa do samoobsługi pracowniczej Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika to wygodne narzędzie, umożliwiające generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on-line z dowolnego miejsca i o każdej porze, także z urządzeń mobilnych.

enova365 Handel - wspiera prowadzenie działalności sprzedażowej przedsiębiorstwo różnych profilach. Podstawowe funkcje umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Moduł jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą funkcjonalność w zakresie rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. W standardzie dostępne są też podstawowe raporty. Zaawansowane raportowanie umożliwia moduł enova365 Analizy Wielowymiarowe. Moduł Handel zapewnia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.

Pulpit Kontrahenta - platforma internetowa B2B kierowane do firm będących kontrahentami (odbiorcy/dostawcy) dla użytkowników systemu enova365.Aplikacja pozwala na samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy. Funkcjonalność tej platformy B2B wspiera również dwustronną komunikację z kontrahentami. Kontrahent może w łatwy sposób może obejrzeć lub dodać np. prośbę o kontakt, zapytanie o dostępność produktu czy też zgłoszenie serwisowe.

enova365 CRM - wykracza poza standardowe za zarządzanie relacjami z klientami. Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie wyglądu i zachowania programu do potrzeb firmy. Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże.

enova365 Workflow - organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych, porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy – niezależne od obszaru firmy. Za jego pośrednictwem łatwo zdefiniować procesy, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do następnego. Automatyzacja pracy za pośrednictwem procesów określa sposób działania w przypadku codziennych czynności według odpowiednich procedur zarządczych.

Pracownicy są informowani o zadaniach oraz o terminach ich wykonania. Odpowiednio zdefiniowany proces pozwala zaangażować także osoby decyzyjne, których akceptacja jest niezbędna w celu dalszego prowadzenia zadania. Taki sposób organizacji pracy eliminuje niepotrzebne przestoje oraz ewentualne błędy, podpowiada, co należy zrobić w konkretnej sytuacji. Pracownik nie musi znać wszystkich procedur organizacyjnych obowiązujących w firmie.

enova365 DMS - moduł o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie, porządkowanie, archiwizowanie danych oraz posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, posiada także funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) - służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.
Rozpoznawanie tekstu jest realizowane za pomocą inteligentnego rozpoznawania tekstu zgodnie z predefiniowanym mapowaniem (rozpoznawanie tekstu zgodnie z założonym szablonem) lub też w określonym obszarze dokumentu. Połączona funkcjonalność DMS oraz Workflow oferuje unikalne możliwości:
  • Zamiast wprowadzać dokumenty obce – można je skanować, system je rozpozna i zaewidencjonuje, co ogranicza ilość błędów, i przynosi oszczędności w ilości pracy. 
  • Wszystkie dokumenty są zgromadzone w jednym miejscu w formie cyfrowej (zdigitalizowanej) – koniec z zaginionymi dokumentami. 
  • Płynna praca z dokumentami między poszczególnymi stanowiskami firmie – wszyscy pracują na tym samym dokumencie (oryginał i jego odpowiednik w systemie).

enova365 Business Intelligence – najnowszy moduł w enova365 pozwalający na wdrożenie funkcjonalności analityki biznesowej w każdym procesie i dla każdego operatora systemu. Operacyjny BI w enova365 każdy operator może umieścić ważne dla niego informacje niosące wiedzę w dowolnym miejscu w systemie. Lista zamówień, formularz faktury sprzedażowej, kartoteka klienta czy towaru mogą zawierać wybrane przez operatora wskaźniki. Dzięki temu podczas codziennej realizacji procesów operator stosowną informację otrzyma natychmiast, dokładnie tam, gdzie wykonuje swoją pracę.

Analityczny BI w enova365 dostarcza uporządkowany, jednolity i wiarygodny zbiór danych, który dla analityka fi rmy stanowi doskonałe źródło danych do odkrywania wiedzy o fi rmie, a dzięki zastosowanej architekturze umożliwia podłączenie się dowolnym, dostępnym na rynku i preferowanym przez konkretnego analityka narzędziem.



Czas wdrożenia:
1 - 6 miesięcy

Wymagania techniczne:














Minimalne wymagania sprzętowe:
  • Komputer z procesorem min. 1,0 GHz
  • 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB)
  • Napęd CD-ROM (program instalacyjny można również pobrać z Internetu)
  • Drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
  • System operacyjny Microsoft Windows 2000 Server, Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista
  • Microsoft Internet Explorer 6.0*
  • Microsoft.NET Framework 2.0*
  • Praca w sieci: dla bazy Microsoft SQL Server (Express Edition) zalecany protokół TCP/IP
loading...
loading...
loading...

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

Rośnie popularność systemów informatycznych...

Systemy informatyczne, które wspomagają zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, to część cyfrowej...

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner