Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017


COMARCH ERP ALTUM
COMARCH ERP ALTUM

( Comarch SA)


Comarch ALTUM to inteligentna platforma biznesowa ERP, dedykowana średnim i dużym firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym. Rozwiązanie kierowane jest na rynek polski i na rynki międzynarodowe. Comarch ALTUM łączy w sobie innowacyjną technologię i najlepsze praktyki biznesowe. Nowoczesny i ergonomiczny interfejs sprawia, że platforma jest przyjaznym i intuicyjnym środowiskiem pracy.

 


 
 
Ogólny opis systemu:






























Comarch ERP ALTUM to inteligentna platforma biznesowa ERP, dedykowana średnim i dużym firmom handlowo-usługowym oraz sieciom handlowym. System powstał na bazie dwudziestoletniego doświadczenia Comarch w produkcji oprogramowania dla firm. Rozwiązanie kierowane jest na rynek polski i na rynki międzynarodowe. Comarch ERP ALTUM łączy w sobie innowacyjną technologię, najlepsze praktyki biznesowe, wiedzę konsultantów Comarch oraz konsultantów firm partnerskich. Jest to jedyny innowacyjny system do zarządzania w Polsce, napisany zupełnie od podstaw.

Unikatowym wyróżnikiem Comarch ERP ALTUM jest połączenie wbudowanych narzędzi analitycznych Business Intelligence z narzędziem Business Process Management do modelowania i automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki temu system nie tylko archiwizuje dane i pozwala na ich analizę, ale także może prognozować przyszłe wartości i podpowiadać konkretne, optymalne w danej sytuacji działania. Właśnie dlatego Comarch ERP ALTUM jest nazywamy inteligentną platformą biznesową. Działania do tej pory wymagające dużego zaangażowania ze strony pracowników mogą być w całości lub częściowo zautomatyzowane.

Wybór Comarch ERP ALTUM gwarantuje: maksymalne dostosowanie do indywidualnych potrzeb firmy i pracowników, inteligentną automatyzację procesów poprzez wykorzystanie wbudowanego rozwiązania Workflow, precyzyjne podejmowanie decyzji w oparciu o platformę Business Intelligence, łatwą integrację z rozwiązaniami trzecimi oraz możliwość tworzenia rozszerzeń funkcjonalnych.

Comarch ALTUM współpracuje z rozwiązaniami Comarch ERP Retail, Comarch ERP Aplikacje mobilne, iReward24, Comarch ECOD, oraz rozwiązaniami e-commerce (Comarch ERP e-Sklep, iMall24, Comarch ERP Pulpit Kontrahenta). Nowoczesny i ergonomiczny interfejs sprawia, że platforma jest przyjaznym i intuicyjnym środowiskiem pracy. Comarch ERP ALTUM był wielokrotnie nagradzany za innowacyjność – m.in. na największych w Europie targach IT CeBIT. Rozwiązanie otrzymało także opinię o innowacyjności wystawioną przez AGH w Krakowie.


Dedykowane branże:

Handel, usługi - sieci handlowe



Docelowy użytkownik:
handel, usługi, sieci handlowe

Ilość zrealizowanych wdrożeń:
Ok. 50 wdrożeń w Polsce, Niemczech, Francji, Austrii

Preferowane platformy bazodanowe:
SQL Server 2005, SQL Server 2008, SQL Server 2008 R3

Opisy modułów:



























































































Handel – funkcjonalność służąca kompleksowej obsłudze i usprawnieniu wszystkich procesów handlowych w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Zapewnia nie tylko pomoc w zarządzaniu standardowymi procesami handlowymi: od ofertowania, poprzez przyjmowanie zamówień, aż po fakturowanie. Dzięki automatyzacji procesów biznesowych oraz łatwemu i szybkiemu generowaniu dokumentów zarządzanie obszarem handlu odbywa się w efektywny i dogodny dla użytkownika sposób.

CRM (Customer Relationship Management) – funkcjonalność służąca do pełnego zarządzania relacjami z klientami i partnerami biznesowymi, zapewniająca przejrzystą ewidencję zdarzeń związanych z pozyskaniem, obsługą i współpracą z kontrahentami. Comarch ERP ALTUM CRM pozwala na gromadzenie i zarządzanie pełną informacją o kontrahentach, a także umożliwia dalszą analizę zgromadzonych danych. Działania do klientów są organizowane w formie wieloetapowych kampanii, których efektywność można na bieżąco monitorować.

Logistyka – funkcjonalność służąca optymalizacji i rozwojowi procesów logistycznych, pozwalająca na efektywne zarządzanie magazynami, zapasami oraz przepływem dokumentów magazynowych. Obszar logistyki pozwala na pełne zarządzanie przyjęciami i wydaniami towarów, zarządzanie partiami, prowadzenie inwentaryzacji przy wsparciu urządzeń mobilnych. Comarch ERP ALTUM został wyposażony w mechanizmy pozwalające na automatyczne obliczanie minimalnych i optymalnych stanów magazynowych, a także prognozowania przyszłej wielkości popytu na towary.

Finanse – funkcjonalność pozwala na obsługę płatności gotówkowych, przelewów bankowych, czeków, kompensowanie należności ze zobowiązaniami, dzielenie płatności dla konkretnego dokumentu oraz łączenie płatności dla różnych dokumentów w jedną płatność. Umożliwia swobodne rozliczanie faktycznych operacji kasowo – bankowych z zaplanowanymi płatnościami odnoszącymi się do poszczególnych transakcji. Możliwa jest również obsługa rozliczeń w walutach obcych (automatyczne generowanie dokumentów różnic kursowych).

Księgowość – funkcjonalność służąca zarządzaniu księgowością. Pozwala m.in. na tworzenie wielopoziomowego planu kont, elastyczne definiowanie okresów obrachunkowych, automatyzację księgowania dzięki zastosowaniu schematów księgowych i opisów analitycznych, bieżącą kontrolę płynności finansowej (cashflow). Mechanizm księgowania „na brudno”. Do tzw. bufora, daje możliwość dodatkowej kontroli poprawności zapisów księgowych przed ich finalnym zatwierdzeniem.

Business Process Management – wbudowany w system edytor Workflow do modelowania i automatyzacji procesów biznesowych. Użytkownik, korzystając z Edytora Workflow może stworzyć graficzny model procesu, co znacznie ułatwi jego późniejszą analizę, pozwoli szybko wprowadzać modyfikacje oraz wychwycić i poprawić ewentualne niesprawności. Procesy biznesowe pozwalają na odzwierciedlenie w systemie know-how wypracowanego przez firmę.

Retail – narzędzie pozwalające na zarządzanie siecią handlu detalicznego w kompleksowy sposób, począwszy od centrali sieci handlowej, poprzez zaplecze sklepu (Back Office), aż po punkt sprzedaży (POS, Front Office). Rozwiązanie dostarcza wszystkich narzędzi i informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji z poziomu centrali – np. dotyczących polityki cenowej i rabatowej, czy zatowarowania sieci sklepów. Intuicyjna aplikacja POS przeznaczona na terminale z ekranem dotykowym pozwala na prowadzenie szybkiej i efektywnej sprzedaży.

E-Commerce – funkcjonalność umożliwiająca dotarcie do nowych, nieobsługiwanych dotąd segmentów rynku (sklep internetowy Comarch ERP e-Sklep oraz internetowa galeria handlowa iMall24) oraz wzmacnianie relacji ze stałymi partnerami biznesowymi i obniżanie kosztów związanych z ich obsługą (platforma B2B Comarch ERP Pulpit Kontrahenta). Comarch ERP e-Sklep pozwala na wystawianie towarów w najpopularniejszym portalu aukcyjnym Allegro.

Comarch ERP Aplikacje mobilne – funkcjonalność umożliwiająca wykonywanie codziennej pracy za pomocą urządzeń i technologii mobilnych. W skład Comarch ERP Aplikacje mobilne wchodzą aplikacje: Comarch ERP Mobilny Sprzedawca, Comarch ERP Mobilny Menadżer, Comarch ERP Mobilny Magazynier.

Business Intelligence – narzędzie analityczne, będące integralną częścią systemu, wspomagające proces podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Pozwala na kompleksową analizę danych ze wszystkich obszarów działania firmy. Raporty i analizy w przystępnej formie tabel przestawnych, map i wykresów ułatwiają pracę każdego użytkownika. Wyróżnikiem jest hurtownia czasu rzeczywistego, pozwalająca na ujęcie w analizach wszystkich danych, bez konieczności przeprowadzania transformacji.

ECOD – EDI – system obiegu dokumentów umożliwiający automatyczną wymianę informacji i dokumentów handlowych, np. zamówień, faktur, raportów sprzedaży w formie zgodnego z powszechnymi standardami dokumentu elektronicznego. Platforma umożliwia łatwą i szybką wymianę danych z partnerami biznesowymi. iReward24 platforma Lojalnościowa – elastyczny, intuicyjny i kompleksowy system przeznaczony do obsługi programów lojalnościowych skierowanych zarówno do klienta końcowego b2c, jak również w relacji b2b. Szeroki zakres funkcjonalny i nowoczesna technologia pozwalają na realizację najbardziej kreatywnych pomysłów marketingowych wspierających budowanie lojalności klientów.


Czas wdrożenia:
W zależności od potrzeb i wielkości klienta

Wymagania techniczne:
W zależności od potrzeb i wielkości klienta
loading...
loading...
loading...

MES, czy ERP?

Kilka przemyśleń Przemysława Kędzierskiego - Product Ownera obszaru Produkcja firmy BPSC- na temat...

Co czwarta instytucja finansowa w Europie...

Już 1 na 4 instytucje z sektora finansowego odnotowała incydenty naruszenia cyberbezpieczeństwa –...

Bez innowacji firmy nie maja szans na...

Cyfrowa transformacja może przynieść europejskiej gospodarce wzrost PKB o co najmniej 2,1 proc.

Rośnie popularność systemów informatycznych...

Systemy informatyczne, które wspomagają zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, to część cyfrowej...

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eq system banner2