loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Lojalność wg Comarcha w Rosji

Comarch ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał w dniu wczorajszym umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem w Rosji. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

Wcześniej Comarch informował o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. - Kontrakt rosyjski potwierdza naszą pozycję jako jednego ze światowych liderów na rynku systemów lojalnościowych. Potrafimy zdobywać kontrakty i wdrażać nasze rozwiązania zarówno na dojrzałych rynkach Europy Zachodniej, o czym świadczy kontrakt ze światowym koncernem energetycznym, o którym informowaliśmy dwa tygodnie temu, jak i w gospodarkach wschodzących - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch S.A. - Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji.

System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami.  Klienci firmy stosującej system lojalnościowy doceniają fakt, że za częste korzystanie z jej oferty otrzymują dodatkowe korzyści i częściej wybierają produkty i usługi tej firmy.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top