loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

ser groupNowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to, daje firmom przewagę nad konkurencją, szczególnie w dziedzinie obsługi klienta.

Zapewnianie klientom kompleksowego wsparcia, często wiąże się z dużym nakładem pracy administracyjnej. Pracownicy wielu różnych działów zazwyczaj rejestrują swoje działania w rozwiązaniu CRM. Muszą również zarządzać korespondencją i dokumentami, takimi jak umowy, oferty czy faktury. Z tego względu system ECM jest istotnym rozszerzeniem oprogramowania, które pozwala zgromadzić w jednym miejscu wszystkie informacje o relacjach z klientem w wygodny i zgodny z przepisami sposób. Ręczne zbieranie informacji - czasochłonne i skomplikowane – okazuje się wtedy niepotrzebne.

Doxis4 SmartBridge for Salesforce stanowi pomost pomiędzy systemami ECM i CRM. Dzięki nowej wtyczce do platformy Doxis4, możliwa jest praca nad wszystkimi dokumentami związanymi z obsługą klienta. Dotyczy to również wiadomości e-mail, faktur, dokumentów dostawy oraz treści z innych aplikacji biznesowych, które są generowane poza Salesforce. Umożliwia to przedsiębiorstwu kompleksowy wgląd w charakterystykę klientów.

Nowa wtyczka znacznie upraszcza codzienną pracę działów sprzedaży i obsługi klienta oraz zapewnia firmom przewagę konkurencyjną” — mówi Marcin Somla, Dyrektor SER Group w Polsce. „Kiedy oba systemy są ze sobą zintegrowane, wszystkie informacje mogą być optymalnie wykorzystywane, bez uciążliwego przechodzenia między aplikacjami. Można szybko odpowiadać na pytania klientów, a obsługa jest lepiej zorganizowana i w związku z tym bardziej efektywna. Praca przebiega sprawniej i wydajniej, a poszczególne działy lepiej ze sobą współpracują. Nawet pracownicy bez dostępu do Salesforce mogą pobierać dokumenty z tego systemu za pomocą Doxis4, co pozwala uniknąć problemów związanych z nierównym dostępem do informacji. Usprawnia to współpracę i zwiększa ogólną wydajność procesów.


Doxis4 SmartBridge for Salesforce w pełni łączy oba systemy, udostępniając informacje z Doxis4 w interfejsie Salesforce — a wszystko to w uporządkowany i logiczny sposób. Zestawy danych Salesforce, takie jak konta, dodatkowe komentarze, kontakty czy leady, mogą być synchronizowane z odpowiednimi kartotekami eFiles w Doxis4. Również odwrotnie — system Doxis4 automatycznie reaguje na aktualizacje w Salesforce, np. w przypadku dodawania nowych obiektów. Kiedy w Salesforce zostaje zarejestrowany nowy kontakt, Doxis4 automatycznie zakłada odpowiadającą mu kartotekę.

Wtyczka Doxis4 SmartBridge for Salesforce zapewnia klientom kompleksowy przegląd wszystkich informacji wygenerowanych podczas relacji z obecnym lub potencjalnym klientem” — komentuje Marcin Somla. „Jego kolejną zaletą jest to, że wszystkie dokumenty Salesforce są przechowywane zgodnie z przepisami i spełniają wymogi audytów. System rozpoznaje również dane istotne z punktu widzenia rozporządzenia RODO i odpowiednio je chroni. Przynosi to korzyści zarówno działom sprzedaży, jak i compliance.


Źródło: www.sergroup.com/pl/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top