loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

SAP rozszerza program Safe Passage

SAP ERPSAP AG (NYSE: SAP) poinformował dziś o roszerzeniu programu Safe Passage o alternatywny i oszczędny programie wsparcia oprogramowania Siebel dla tych firm, które są zaniepokojone konsolidacją dostawców oprogramowania. Program wsparcia dla klientów Siebel będzie realizowany przez firmę TomorrowNow, filię SAP America, Inc. TomorrowNow od 2002 roku jest wiodącym zewnętrznym dostawcą usług związanych z obsługą i wsparciem oprogramowania.

Teraz będzie wspierała klientów korzystających z aplikacji Siebel w wersjach 5.x, 6.x, 7.0x, 7.5x i 7.7x, przez okres do 10 lat dla poszczególnych wersji. W ramach oferty dostępne jest centrum obsługi klienta czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z nowym 30-minutowym czasem odpowiedzi. Oferta ta umożliwia również zmniejszenie do 50 procent rocznych opłat związanych ze wsparciem serwisowym

Usługi spółki TomorrowNow dla klientów firmy Siebel są dostępne na dwa sposoby. Możliwe jest skorzystanie z pakietu oprogramowania i usług, będącego częścią programu Safe Passage – bezpiecznej migracji do systemu SAP, który umożliwia zastąpienie aplikacji Siebel u klientów wiodącymi na rynku rozwiązaniami do zarządzania relacjami z klientami (CRM) dostarczonymi przez SAP. Drugim sposobem jest korzystanie z usług, świadczonych bezpośrednio przez spółkę TomorrowNow, dla tych klientów, którzy dążą do redukcji kosztów wsparcia oprogramowania Siebel. Niniejsza informacja została opublikowana w przededniu międzynarodowej konferencji SAPPHIRE®’ 06, która odbyła się w dniach 16-18 maja w Orlando na Florydzie.

Nowy program dla klientów użytkujących oprogramowanie Siebel jest dostępny dla klientów na całym świecie i obsługiwany przez wysoko wykwalifikowaną kadrę inżynierską. Dział wsparcia technicznego i serwisu oprogramowania Siebel, który zapewnia pomoc w dowolnym miejscu na świecie, jest zlokalizowany w nowej siedzibie spółki TomorrowNow w centrum badawczym Research Triangle Park w Północnej Karolinie. Kieruje nim John Tanner, Główny Dyrektor Działu wsparcia technicznego i serwisu Siebel. W ramach programu TomorrowNow udostępnia również dodatkowe usługi serwisowe dla klientów firmy Siebel.

„Mamy przyjemność przedstawienia klientom korzystającym z oprogramowania Siebel doświadczonego personelu z działu wsparcia technicznego i serwisu, który swoje doświadczenia czerpią z pracy w zakresie usług systemowych o znaczeniu krytycznym, infrastruktury i metodyki, które były chętnie wykorzystywane przez klientów PeopleSoft i J.D. Edwards. — powiedział Andrew Nelson, Dyrektor i Prezes Zarządu TomorrowNow. —  Zapewniamy wsparcie ekspertów, którzy natychmiast skontaktują się z klientem. Wprowadzamy model wsparcia serwisowego, który obowiązuje w czasie dłuższym niż oferta innych dostawców oprogramowania, pozwalając naszym klientom na minimalizację kosztów do 50 procent. Nasi klienci oszczędzają pieniądze i zyskują czas potrzebny do zaplanowania własnych strategii związanych z oprogramowaniem przedsiębiorstwa w tempie sprawdzonym w przypadku danej organizacji.”

Nowy program oferowany przez TomorrowNow wzbogaca ofertę bezpiecznej migracji do systemów SAP w ramach Safe Passage o oszczędną kosztowo alternatywę dla tych klientów firmy Siebel, którzy pragną uniknąć niepewnej przyszłości rozwiązań CRM w obliczu nabycia tej firmy przez Oracle (zob. informacja prasowa z 17 października 2005 pod tytułem „SAP rozszerza pomyślny program bezpiecznej migracji na klientów korzystających z rozwiązań firmy Siebel”). Program Safe Passage – bezpiecznej migracji do systemu SAP, skierowany do klientów firmy Siebel, łączy w sobie upusty na licencje, analizę projektowanych systemów i technologii (value engineering), narzędzia do konwersji, metodyki wdrożenia i usługi oferowane przez firmę SAP i jej partnerów oraz szkolenia zespołów wdrożeniowych i użytkowników końcowych. Oferta zyskała uznanie wielu klientów Siebel i teraz w jej ramach zostaną wykorzystane rozwiązania wspierające udostępniane przez firmę TomorrowNow w celu maksymalnego zwiększenia korzyści klientów. Wraz z rozpoczęciem przez TomorrowNow świadczenia wsparcia oprogramowania Siebel firma SAP spodziewa się większej ilości klientów, którzy będą chcieli przejść na oprogramowanie SAP, doceniając stabilność i pozycję lidera na rynku aplikacji biznesowych.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top