loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

BOLIX wdrożył system CRM

BOLIX S.A. – wiodący krajowy producent materiałów budowlanych, specjalizujący się w systemach elewacyjnych – jest pierwszą w Polsce firmą w branży budowlanej, która wdrożyła usadowiony na platformie IFS Applications system CRM. System ten został przygotowany i zastosowany w wersji mobilnej oraz zintegrowany z globalnym systemem pozycjonowania (satelitarnym systemem lokalizacyjnym) GPS.


Jest to rozwiązanie pod wieloma względami nowatorskie i bezprecedensowe w skali branży i kraju. Dzięki temu ponad 50 handlowców spółki BOLIX ma w terenie stały dostęp do szczegółowych informacji o kliencie, jego preferencjach zakupowych, planach, realizacjach płatności, terminach spotkań itd.

Wdrożenie IFS CRM w firmie BOLIX zakończyło się w rekordowo krótkim czasie pół roku. Było ono rozszerzeniem wdrożonego wcześniej w BOLIX S.A. zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie IFS Applications. Rozszerzenie to objęło moduły IFS/CRM – IFS/Sprzedaż i Marketing oraz IFS/Rozwiązania Mobilne. Liczba użytkowników systemu również została zwiększona do 120 osób.

System IFS CRM ułatwił przepływ informacji w spółce BOLIX. Obecnie handlowcy tej spółki korzystając z urządzeń mobilnych rejestrują wszystkie dane, a także sprawdzają informacje o kliencie wcześniej zarejestrowane w systemie centralnym. Mobilny system umożliwia im bieżące raportowanie do centrali firmy realizowanych działań handlowych. Integracja z systemem GPS pozwala również na pełną wizualizację terytorialną danych o sprzedaży.

Wdrożony system IFS CRM dodatkowo usprawnia działanie całego przedsiębiorstwa, zwłaszcza działów administracji sprzedaży, logistyki i marketingu, współpracując z innymi modułami systemu wspomagającego zarządzanie takich jak: IFS Dystrybucja, IFS Finanse i IFS Produkcja oraz IFS Zasoby Ludzkie.

Dzięki wdrożonemu modułowi IFS Zarządzanie Sprzedażą, spółka BOLIX jest w stanie w efektywny sposób zarządzać relacjami z klientami, np. poprzez dostosowywanie swojej oferty do ich potrzeb, co docelowo przyniesie wymierne efekty biznesowe. Moduł ten umożliwia tworzenie kompletnego planu marketingowego firmy, z wyróżnieniem poszczególnych kampanii i zdarzeń marketingowych. Pozwala to zaplanować szczegółowo zadania i śledzić ich realizację.

Wieloaspektowa analiza danych o klientach, kredytach kupieckich, płatnościach, upustach dostarcza niezbędnych informacji do szybkiego podejmowania decyzji, wpływa na poprawę współpracy spółki BOLIX z partnerami handlowymi oraz wydatnie przyczynia się do poprawy jej konkurencyjności na rynku.

Źródło: www.ifs.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top